בעולם

אסון מחריד בעולם התעופה: הנוסע עלה על טיסה - והלך לעולמו

נוסע שעלה על טיסת לופטהנזה מבנקוק למינכן שבוצעה באמצעות מטוס איירבוס A380, חש ברע ובסופו של דבר נפטר. מהחברה נמסר: "למרות שננקטה עזרה ראשונה מיידית ומקיפה על ידי הצוות ורופא על הסיפון, הנוסע מת במהלך הטיסה"
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
עולם התעופה בהלם: נוסע שעלה על טיסת לופטהנזה מבנקוק למינכן בשבוע שעבר חש ברע, ולאחר מאמצים רבים לסייע לו – הוא נפטר. בעקבות כך החברה החליטה לאחר שעה וחצי על החזרת המטוס לבנקוק.
הטיסה בוצעה באמצעות מטוס איירבוס מדגם A380, ולאחר שהוחזר לתאילנד עלו למטוס צוותי חירום רפואיים שפעלו על פי ההנחיות במדינה. מהחברה נמסר: "אנו מאשרים שב-8 בפברואר 2024 בטיסה LH773 (איירבוס A380) מבנגקוק למינכן אירע מקרה חירום רפואי על הסיפון. למרות שננקטה עזרה ראשונה מיידית ומקיפה על ידי הצוות ורופא על הסיפון, הנוסע מת במהלך הטיסה". עוד הוסיפו מלופטהנזה כי לכלל הנוסעים נמצאו טיסות חלופיות.
חשוב לציין כי אסונות אלו אמנם לא מתרחשים לעיתים קרובות, אך ענף התעופה מוכן בדיוק למקרים אלו והדיילים מתודרכים לטפל בנוסעים במידה ונתקלים במצב רפואי חריג. לכל חברת תעופה פרוטוקולים משלה לטיפול במצבים אלו, וישנן חברות המטיסות רופא בכל אחת מהטיסות שהן מבצעות. עם זאת, ישנם מצבים טרגיים בהם לא ניתן להציל את הנוסע בעודו אוויר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה