בעולם

פיגוע בשוויץ: יהודי נדקר על ידי מוסלמי שצעק "מוות ליהודים"

צעק "מוות ליהודים" ודקר: גבר יהודי חרדי בשנות ה-50 לחייו נפצע קשה ונכנס לניתוח חירום לאחר שנער בן 15 ממוצא מוסלמי דקר אותו מספר פעמים באמצע הרחוב בציריך, שוויץ 

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פיגוע בציריך שבשוויץ: אמש (מוצ"ש), אדם יהודי חרדי בן 50 נפצע קשה לאחר שמוסלמי בן 15 דקר אותו מספר פעמים בגופו. לפי דיווחים, המפגע צעק בעת המעשה "מוות ליהודים". מדובר באירוע חריג. שוויץ שלא חוותה אירועי טרור בשנים האחרונות, נחשבה יחסית למדינה ניטרלית שקטה ובטוחה ליהודים. 
יונתן קרויטנר, מנכ"ל איגוד הגג של הקהילות היהודיות בשוויץ אמר: "אנשי הקהילה נקראו בשעה זו להרבות בתפילה ובתחנונים לפני בורא כל יצור למען ישלח דברו וירפא את האברך מפציעתו הקשה. מאז השביעי באוקטובר אנחנו חווים יותר ויותר אירועים של תקיפות פיזיות על רקע אנטישמי".
עוד מסביר קרויטנר כי: "מדובר באירועים שלא חווינו עשרות שנים במדינה ופתאום אנחנו מקבלים דיווחים על יהודים שתוקפים אותם באלימות פיזית, נותנים להם אגרוף ברחוב, ככה סתם, או יורקים עליהם. אבל דקירה וניסיון רצח זה משהו שעוד לא חווינו וזה ממש חריג ומפחיד. ידענו שתקיפות יכולות לקרות, וגם יש היערכות מבחינת בטיחות במוסדות הקהילה, אבל קשה לעצור ניסיון רצח ברחוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה