בעולם

לאחר 8 שנים: הבכירה שתמכה בטראמפ עוזבת - זה הג'וב החדש

NBC מצרף לשורותיו את רונה מקדניאל, יו"ר הוועד הלאומי הרפובליקאי לשעבר אשר תכהן כפרשנית הבחירות של נשיאות ארה"ב לשנת 2024. מקדניאל ידועה כבכירה שתקפה את התקשורת האמריקאית ואת העיתונאים בטענה כי אלו מדווחים פייק ניוז
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
אתר החדשות NBC מדווח כי הוא מצרף לשורותיו את  רונה מקדניאל, יו"ר הוועד הלאומי הרפובליקאי לשעבר, אשר ידועה כבכירה שתקפה בפומבי את כלי התקשורת את העיתונאים בטענה כי אלו מדווחים פייק ניוז. במסגרת ההצטרפות המדוברת, מקדניאל תשמש כפרשנית של בחירות נשיאות ארה"ב בשנה הנוכחית.
מלבד זאת, מקדניאל ידועה כבכירה שתמכה בפומבי בדונלד טראמפ. בזמנו, מקדניאל התייחסה לטענות שציין טראמפ המתקשרות לעיוות התוצאות במהלך הבחירות  לנשיאות ארה"ב ב-2020 והדגישה כי אכן יש אמת בדבריו.
בעקבות אותה ידיעה, סגנית נשיא בכלי התקשורת NBC, קארי באדוף בראון, ציינה בפני העובדים כי מדובר בהישג חשוב ביותר נוכח העובדה כי רונה מקדניאל מצטרפת לכלי התקשורת האמריקני.
רונה מקדניאל עזבה מוקדם יותר החודש את הוועדה הרפובליקנית הלאומית, אשר נחשבת לוועדה פוליטית אמריקאית המשמשת כמנהיגות הלאומית של המפלגה הרפובליקנית של ארצות הברית. מקדניאל הובילה את הוועדה הרפובליקנית הלאומית משנת 2016 ובימים האחרונים החליטה לבצע שינוי בקריירה ולהצטרף לאתר החדשות NBC. 
בתקופתה כיו"ר, מקדניאל תקפה שוב ושוב את העיתונות וטענה כי זו מבצעת דמוניזציה נגד  נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ. לצד טענותיה כי התקשורת האמריקאית מתאפיינת בידיעות של פייק ניוז, זו הוסיפה לטעון כנגדה כי היא מושחתת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה