בארץ

פייק ניוז: המשטרה עם הבהרה חשובה לגבי נעדרת בת ה-9

מדוברות המשטרה נמסר כי דיווחים אודות איתור הנעדרת היימונט קסאו, בת ה-9, תושבת צפת, הם שקריים חסרי בסיס בשטחו ומבקשים מהציבור לא להפיץ אותם הלאה. החיפושים אחר הנעדרת נמשכים

מערכת ice | 
נעדרת בת ה-9 מצפת היימון קסאו (צילום מצלמות אבטחה)
דוברות המשטרה פנתה לציבור בהודעה רשמית שיצאה היום (רביעי), אודות הנעדרת, היימונט קסאו, בת ה-9 מצפת, אשר נעדרת כבר שלושה ימים, ונראתה לאחרונה ברחוב צה''ל בעיר. המשטרה מאשרת כי הדיווחים המאשרים את איתורה הם שקריים ופוגעים במשפחה המודאגת, אשר מחכה לעדכונים על המצאה.
דיווחים שקריים אלו פוגעים ברגשות משפחתה של קסאו, אשר גם ככה נמצאים בסערת רגשות בימים קשים אלו, המשטרה מבקשת מהציבור להיות רגישים לנושא ולהימנע מהעברת הודעות לא מבוססות ולהיצמד לדיווחים של המשטרה בלבד.
 
כזכור, היימונט קסאו נראתה לאחרונה ברחוב צה''ל שבצפת, כאשר היא נראית מחלקת פליירים לבחירות המקומיות מדלת אל דלת ומאז נעלמו עקבותיה. במקביל לחיפושים אחריה, נפתחה חקירה ובמסגרתה נבדקו עשרות מצלמות אבטחה וכן נגבו עדויות מהתושבים באזור. החיפושים אחריה עדיין נמשכים.
 
ממפקד תחנת משטרת צפת, סגן ניצב יצחק אבוחצירא, נמסר: "אנחנו עושים הכל כדי למצוא את היימונט, זה מאמץ אשר מצוי בראש סדר העדיפויות המרכזי. אנחנו הופכים כאן כל אבן בכל פינה, מתשאלים את כל התושבים ונעזרים בכל שביב מידע ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים לקידום החקירה. זו ילדה של כולנו, מושקעים כלל המאמצים האפשריים מצידנו", בנוסף גם אמר: "נעשה הכל כדי להשיב את היימונט בריאה ושלמה הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה