ויראלי

רביד פלוטניק בצעד מרגש: מעלה את המודעות לילדה בת ה-9 שנעדרת

הראפר והזמר רביד פּלוֹטניק, שהיה ידוע בעבר גם בשם הבמה נֶצ'י נֶצ', העלה היום סטורי לעמוד האינסטגרם שלו עם הודעת המשטרה על היעדרותה של היימנות קאסה מששה בת ה-9
מערכת ice |  1
רביד פלוטניק (צילום מתוך האינסטגרם)
הראפר והזמר האהוב רביד פּלוֹטניק, שהיה ידוע בעבר גם בשם הבמה נֶצ'י נֶצ' (באמהרית נֶצ' -לבן), העלה היום (שלישי) 2 סטוריז לעמוד האינסטגרם שלו. הסטורי הראשון הוא צילום של הודעת המשטרה בה נרשם: "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר היימנוט קסאו". הסטורי השני שהעלה כלל את תמונתה של הנעדרת.
כידוע, ישנו חשש כבד לחייה הנעדרת היימנוט קסאו שנראתה לאחרונה ב-25 לפברואר ב-19:30, ברחוב צה"ל בעיר. משפחתה של היימנוט עלתה לישראל לפני שלוש שנים והיא הילדה האמצעית במשפחה שבה חמישה אחים ואחיות. היימנוט, נראתה לאחרונה שלשום בשעות הערב כשהיא משחקת עם חברותיה במרכז הקליטה שברחוב צה"ל, בשכונות הדרומיות של צפת.
לאחר מכן נראתה נכנסת למרכז הקליטה ומאז נעלמו עקבותיה. זמן קצר לאחר שנעלמה החלו סריקות אחריה ברחבי צפת. מפקד יחידת הכלבנים מייק בן יעקב אמר כי: "מדובר באירוע מורכב לא רק בגלל הזמן שחלף והגיל הרך של הילדה אלא בגלל שלא זכור לנו זה שנים רבות על ילדה נורמטיבית שנעדרת כל כך הרבה זמן באזור אורבני בישראל, היכן שעוברים אנשים כה רבים. העובדה שטרם התקבלה אף לא עדות אחת מאד מדאיגה. נתפלל ונקווה שנגיע אליה בזמן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקווה שתימצא ברירה ושלמה (ל"ת)
    ע 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור