רכילות עסקית

אילון מאסק חושף במי יבחר לנשיאות: ביידן או טראמפ?

אילון מאסק אומר שיצביע למפלגה הדמוקרטית. המיליארדר אומר. מאסק נחשב למבקר גלוי של ג'ו ביידן למרות שהוא לא תומך ביריב שלו, דונלד טראמפ. עם זאת, מאסק לא שלל את האפשרות שהוא עשוי לתמוך בטראמפ ב-2024: "אולי, בשלב האחרון, אני אתמוך במועמד. אבל אני עדיין לא יודע"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום flickr, vecteezy)
המיליארדר אילון מאסק אומר שארצות הברית "גמורה", אלא אם כן הרפובליקה הדמוקרטית תנצח בבחירות השנה. הוא טוען בחשבון ה-X שלו: "הצבעתי ב-100% לדמוקרטים עד לפני כמה שנים. עכשיו, אני חושב שאנחנו צריכים גל אדום או שאמריקה תשרף כמו טוסט".
מאסק נחשב למבקר גלוי של הנשיא ג'ו ביידן ושל המפלגה הדמוקרטית. מאסק הטיח בביידן ביקורת על גישתו למשבר הגבול הדרומי והאשים את הדמוקרטים שהם "נשלטים על ידי האיגודים". מאסק, שאמר שהוא הצביע עבור ביידן ב-2020, הלך ומתח ביקורת על ביידן לאחר שטסלה הודרה מפסגת הרכב החשמלי של הנשיא ב-2021.
 
למרות שמאסק לא הסתיר את סלידתו כלפי ביידן, המיליארדר עדיין לא תמך ביריבו של ביידן, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. "אני חושב שלא הייתי מצביע עבור ביידן. אני לא אומר שהייתי מצביע לטראמפ", אמר מאסק למנחה אנדרו רוס סורקין בפסגת הניו יורק טיימס Dealbook Summit בנובמבר.
טראמפ נפגש עם מאסק בפלורידה ב-3 במרץ, לפי דיווח של הניו יורק טיימס, שציטט מקורות שמכירים את הפגישה. ה"טיימס" אמר שטראמפ מחפש תורמים חדשים לקמפיין שלו. מאסק אישר שהפגישה אכן התרחשה, אך טען שהוא אינו תורם של טראמפ: "הייתי בארוחת בוקר אצל חבר ודונלד טראמפ הגיע, זהו. אני לא משלם את החשבונות המשפטיים שלו בשום צורה, צורה או צורה. והוא לא ביקש ממני כסף".
עם זאת, מאסק לא שלל את האפשרות שהוא עשוי לתמוך בטראמפ ב-2024: "אולי, בשלב האחרון, אני אתמוך במועמד. אבל אני עדיין לא יודע", אמר מאסק ללמון. "אני רוצה לקבל החלטה שקולה לפני הבחירות, ואם אחליט לאשר מועמד אז אסביר בדיוק למה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה