בעולם

מרגש: מיליוני אנשים השתתפו ביום המעשים הטובים הבינלאומי

מיליוני אנשים ברחבי העולם השתתפו ביום מעשים טובים הבינלאומי בסימן "מאוחדים בטוב"
מערכת ice | 
יום מעשים טובים קרואטיה (צילום יח"צ)
אחרי שצוין בישראל בחודש שעבר, השבוע (14.4) צויין יום מעשים טובים הבינלאומי, אותו יזמה אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, בו השתתפו מיליוני אנשים מ-115 מדינות ברחבי העולם. המשתתפים לקחו חלק באלפי פרויקטים התנדבותיים למען הזולת והסביבה, תחת הכותרת "מאוחדים בטוב".
בין הפעילויות שהתקיימו: בארה"ב, עשרות חברות עסקיות ייצרו הזדמנויות התנדבות בקהילה, והשתתפו עשרות אלפי מתנדבים באריזה וחלוקת מזון לנזקקים, ניקיון חופים ושיפוץ מבנים.
 
בגואטמלה, התקיימו שלושה ימים רצופים של אירועי התנדבות, כשבשיאם "יריד הטוב" שבו הציגו עמותות את פעילותן למען הקהילה. באיטליה, זו השנה התשיעית ברציפות שמרתון רומא שולב עם יום מעשים טובים, ועם יריד עמותות ופעילויות התנדבות בקו הסיום. בנוסף, בתי ספר רבים ברחבי המדינה ציינו את היום בפעילויות חינוכיות.
בבריטניה התקיימו, בין היתר, פעולות ניקיון בחופים, יצירת גני משחקים בבתי ספר והכנת חבילות מתנות לנזקקים; בפולין ערכו איסוף צעצועים לילדים נזקקים, חלוקת מתנות לילדים ולקשישים, ואימוץ בעלי חיים ושיפוץ מבנים; ובמלאווי אלפים השתתפו בסיוע לקשישים, תרומות מזון וסיוע לילדים במצוקה.
לדברי אריסון, "יש המון אנשים טובים ומלא ארגונים טובים שעושים טוב כל השנה, ויום מעשים טובים זה יום שמחבר את כל העשייה השנתית המופלאה, כדי שביחד נעצים ונאיר את הטוב. אני מאמינה שאם נחשוב טוב, נדבר טוב ונעשה טוב – העולם שלנו ייראה אחרת". אריסון מדגישה את חשיבות האחדות: "דווקא בעת הזו חשוב לנו להדגיש, בנוסף לעשיית טוב, את נושא האחדות. בואו נעצים ונאיר את הטוב בדגש על אחדות, על היחד. כי כולנו אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה