בעולם

ממשלת צ'כיה בתמיכה מפתיעה בישראל: "נרגשים ומודים מאוד"

עמותת אנוש, אחד הארגונים המובילים בתחום בריאות הנפש בישראל, תקבל תמיכה מממשלת צ'כיה להקמת מיגונית במרכז אנוש בבית שמש. שגרירת המדינה בישראל ציינה כי מעשה זה ממחיש את תמיכתה של צ'כיה בישראל, במיוחד בזמנים מאתגרים אלה: "המיגונית תבטיח שנוכל להמשיך לספק תמיכה למתמודדים עם מגבלה נפשית בחירום"
מערכת ice | 
כלכלת צ'כיה (צילום freepik, shutterstock)
עמותת אנוש, אחד הארגונים המובילים בתחום בריאות הנפש בישראל, תקבל תמיכה מממשלת צ'כיה להקמת מיגונית במרכז אנוש בבית שמש. על פי הודעתה לתקשורת של העמותה הערב (חמישי) המיגונית תאפשר לעמותה להמשיך ולספק שירותים חיוניים לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית, גם בעתות חירום.
מרכז אנוש בבית שמש מעניק שירותי שיקום לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית בבית שמש והסביבה. הצוות המקצועי במרכז מגוון ונותן מענה לאוכלוסיות השונות בעיר, כולל מענה מותאם למגזר החרדי. הסכם התמיכה נחתם אתמול באנוש בית שמש ע"י שגרירת צ'כיה, ורוניקה קוצ'ינובה ומנכ"לית אנוש ד"ר הלה הדס. בטקס נכח מחזיק תיק הרווחה בעיר, מר שלמה ברילנט.  
 
השגרירה ציינה כי מעשה זה ממחיש את תמיכתה של צ'כיה בישראל, במיוחד בזמנים מאתגרים אלה. "אנו נרגשים מאוד מהתרומה הנדיבה של ממשלת צ'כיה ומודים על כך מאוד. המיגונית תבטיח שנוכל להמשיך לספק תמיכה וליווי לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית, גם בחירום", אמרה ד"ר הלה הדס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה