בעולם

טיקטוק במתקפה חריפה על ממשלת ארה"ב: "רומסים את חופש הביטוי"

לאחר שבית הנבחרים הצביע על איסור שימוש באפליקציה באם הבעלים בארה"ב (Bytedance) לא ינתקו את הקשר עם סין, טיקטוק מסרה כי הדבר כי הדבר "ירמוס את חופש הביטוי של 170 מיליון אמריקנים", והוסיפה כי הפלטפורמה תורמת מיליארדים לכלכלה האמריקנית מדי שנה
מערכת ice |  1
ממשל ביידן נגד טיקטוק (צילום shutterstock, freepik, pixabay)
אפליקציית הסרטונים הקצרים הפופולרית טיקטוק הצליחה לעורר סערה בארצות הברית, כאשר רק אתמול (שבת) בית הנבחרים במדינה הצביע על איסור שימוש באפליקציה באם הבעלים לא ינתקו את הקשר עם סין. החקיקה הייתה במקביל לחבילת הסיוע של ארה"ב שאושרה לישראל, טיוואן ואוקראינה. עם זאת, בכירים מהאפליקציה הביעו תסכול על ההחלטה וטענו כי הדבר "ירמוס את חופש הביטוי של 170 מיליון אמריקנים".
בשבוע הבא הסנאט צפוי להצביע על הצעת החוק בנוגע לטיקטוק, ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן הצהיר כי גם הוא יחתום על החקיקה. החברה אשר מנהלת את טיקטוק בארה"ב, Bytedance, תאלץ למכור את חלקה בתוך תשעה חודשים באם ההצעה תעבור באופן רשמי – או שתעמוד בפני סנקציות. טיקטוק גינתה את ההצעה ואמרה כי הפלטפורמה תורמת 24 מיליארד דולר לכלכלה האמריקנית מדי שנה.
 
כזכור, טיקטוק צפויה לפרסם את האפליקציה "TikTok Notes". מדובר בפלטפורמה חברתית שתכלול את שיתוף סרטונים ותמונות, זאת מבלי לעזוב את הרשת החברתית טיקטוק. מלבד זאת, מדובר בפלטפורמה חברתית שתכלול מנעד עיצובי רחב יותר מאשר אינסטגרם ובכך, בין היתר, זו תאיים על הרשת החברתית המוכרת. בנוסף לכך, האפליקציה תאפשר למשתמשים לפרסם את הפוסטים שלהם הכוללים מספר תמונות על ידי הודעה קופצת באפליקציית טיקטוק המפורסמת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסינים יגידו הכל העיקר שהאפליקציה שלהם תשלוט.. (ל"ת)
    ברור 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור