בעולם

בלי בושה: חברת הקונגרס הגיעה עם בתה להפגנה נגד ישראל באוניברסיטה

אילהן עומר ובתה איסרה הירסי בת ה-21 הגיעו לאוניברסיטת קולומביה בניו יורק בשעות האחרונות לפני הדד-ליין לפינוי מתחם האוהלים. הירסי הייתה בין כ-100 עצורים ב"עצרת ההזדהות עם עזה" שנערכה לפני שבוע ועקב פעילותה הבלתי חוקית הושעתה מהלימודים. הפרופ' הישראלי שמלמד בקמפוס: "שפל חדש לקונגרס האמריקני"
מערכת ice | 
הפגנות פרו-פלסטיניות בקמפוסים בארה (צילום יוטיוב/ NBC News)
על רקע המהומות הפרו-פלסטיניות האלימות, וההתפרעויות בין מפגינים לשוטרים בקמפוסים בארצות הברית, הגיעה אתמול (חמישי) חברת הקונגרס הפרוגרסיבית אילהן עומאר בלווית בתה בת ה-21 איסרה הירסי לאוניברסיטת קולומביה. השתיים הגיעו והצטלמו עם המפגינים האנטי-ישראלים.
השתיים הספיקו לפקוד את המקום בשעות האחרונות לפני הדד-ליין לפינוי מתחם האוהלים. הירסי הייתה בין כ-100 עצורים ב"עצרת ההזדהות עם עזה" שנערכה לפני שבוע. עקב פעילותה הבלתי חוקית היא הושעתה מהלימודים. עומאר נחשבת לחלק מ"הסקווד", קבוצה של חברי קונגרס פרוגרסיביים מהמפלגה הדמוקרטית הכוללת בין היתר אותה ואת אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, קורי בוש ורשידה טליב.
 
מי שהגיב לשתיים הוא פרופ' שי דוידאי, שדרכו לקמפוס נחסמה השבוע על ידי מפגינים פרו-פלסטינים: "שפל חדש לקונגרס האמריקני. חברת הקונגרס אילהן עומאר מבקרת את בתה בהפגנת התמיכה בחמאס, ומגיע באמצעות כספי המיסים של האזרח האמריקני. עכשיו ברור מדוע שפיק (נשיאת האוניברסיטה) מנהלת מו"מ בפתיחות עם אלו שחוגגים את פשעי חמאס וג'יהאד אסלאמי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה