בעולם

10 מיליון דולר ביום אחד: האירוע שמשגע את העולם

הקרב שמשגע את העולם: המתאגרף האגדי מייק טייסון, יפגוש את כוכב הרשת והמתאגרף ג'ייק פול, לקרב איגרוף והמעריצים כבר לא יכולים לחכות כאשר ביומה הראשון של המכירה נמכרו כרטיסים בסך 10 מיליון דולר
מערכת ice | 
מייק טייסון (צילום מתוך האינסטגרם)
אחד מהקרבות המצופים והמתוקשרים בעולם, בין היוטיובר - מתאגרף ג'ייק פול לבין המתאגרף האגדי מייק טייסון, יתרחש ב-20 ביולי והאוהדים כבר בטירוף ומכירת הכרטיסים הגיעה למכירות בסך 10 מיליון דולר לקרב שיתרחש בשידור חי בנטפליקס.
הקרב, שאמור להתקיים באצטדיון AT&T, מבטיח להיות אירוע מונומנטלי, שמושך עניין עצום מאוהדים ומדיה כאחד. הקרב ההיסטורי הזה בין היוטיובר שהפך למתאגרף לבין האלוף האגדי במשקל כבד משך את תשומת הלב של כולם כשההתרגשות הולכת וגוברת לקראת אירוע ה-20 ביולי.

אמנם מדובר בקרב ראווה בלבד, אך מקורות מקרובים אליו מדווחים שטייסון מתכונן אליו כפי שהיה מתכונן לקרבות בקריירת האגרוף המקצועית שלו: "יש לו המון משמעת. כשהוא נכנס למוד של קרבות הוא לא מעשן הרבה, קם בכל בוקר ב-5 כדי לרוץ".
לאורך הקריירה הרוויח טייסון כ-430 מיליון דולר, מהקרב כעת עם ג'ייק פול, הוא ישלשל לכיסו לא פחות מ-20 מיליון דולר. הקרב בו טייסון הכניס הכי הרבה כסף הוא היה נגד לונקס לואיס, שם הרוויח כ-35 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה