בעולם

מדהים: אי פרטי יפהפה נמכר בסכום שיא של 152 מיליון דולר

האי "טרפון" שנמצא בפאלם ביץ', פלורידה, נמכר בעסקת ענק הכוללת אחוזה בת שתי קומות עם 11 חדרי שינה, שטח מגורים של 2,660 מ"ר, בריכות שחיה ומגרשי טניס. מי שעומד מאחורי המכירה הוא היזם טוד מייקל גלייזר, והקונה? אלמוני בינתיים
מערכת ice | 
האי הפרטי טרפון (צילום מתוך טוויטר)
בעסקה יוצאת דופן שקבעה שיא חדש, נמכר האי "טרפון" שנמצא בפאלם ביץ', פלורידה, תמורת 152 מיליון דולר. העסקה כוללת את האי הפרטי היחיד של העיירה ואת המגה-אחוזה ששופצה לאחרונה.
לפי ניו יורק פוסט, זה היה המחיר הגבוה ביותר ששולם אי פעם בפאלם ביץ' עבור נכס על נתיב המים. למרות שזהות הרוכש נותרה לא ידועה, מקורות מקומיים אמרו ל"פאלם ביץ' דיילי ניוז", כי הבעלים החדש כבר התגורר באחוזה רחבת הידיים. מדובר בעסקת הנדל"ן למגורים היקרה ביותר בפלורידה - ואולי בארה"ב כולה.
 
האי טרפון משתרע על פני כ-2.3 דונם. האחוזה הדו-קומתית כוללת 11 חדרי שינה ו-2,660 מ"ר של שטח מגורים כולל. במקום גם מגרשי טניס מוארים ושתי בריכות שחייה, מול אחת מהן אגם עם ספא, ג'קוזי ובריכת מים עמוקים קרה.

מי שעומד מאחורי המכירה הוא היזם טוד מייקל גלייזר, באמצעות חברת הנדל"ן שלו במיאמי ביץ'. האי, שניתן להגיע אליו בסירה, קבע בעבר את שיא הנכס היקר ביותר מול האגם של פאלם ביץ', כאשר גלזר וקבוצת ההשקעות שלו רכשו אותו ב-85 מיליון דולר ב-2021 מוויליאם טול ואשתו, איילין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה