תיירות

דרמה בשדה התעופה: מטוסו הפרטי של דונלד טרמפ התנגש במטוס אחר

מטוסו הפרטי של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, פגע עם אחת מכנפיו במטוס מנהלים אחר שנסע לצדו בשדה התעופה הבינלאומי ווסט פאלם ביץ' שבפלורידה
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ)
דרמה גדולה התרחשה בתחילת השבוע בשדה התעופה הבינלאומי ווסט פאלם ביץ' שבפלורידה, ארצות הברית, זאת לאחר שמטוסו הפרטי של נשיא ארצות הברית לשעבר ומי שרץ בבחירות הקרובות ראש בראש עם ג'ו ביידן, דונלד טראמפ, התנגש במטוס אחר על המסלול.
על פי הדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, המטוס הפרטי של טראמפ מסוג בואינג 757, פגע עם אחת מכנפיו של המטוס במטוס מנהלים שנסע בסמוך אליו בשדה התעופה. מטעמו של טרמפ לא נמסרה תגובה לדיווח.
כידוע, טראמפ מתמודד בימים אלו על תפקיד נשיא ארה"ב מול ג'ו ביידן, כאשר על פי הסקרים והתחזיות מדובר בקרב צמוד מאוד בין השניים. רק אתמול (שלישי) ב"ניו יורק טיימס" ערכו סקר שמצא כי טראמפ מוביל על ביידן בחמש מדינות מפתח. נושאים מרכזיים שהשפיעו על דעת הקהל היו המלחמה בעזה והמצב הכלכלי של ארצות הברית. מצביעים צעירים ולא לבנים מביעים חוסר שביעות רצון ממדיניות ביידן בשני התחומים הללו. 
הסקר בחן את ששת מדינות המפתח שעשויות להטות את הבחירות בארצות הברית. בסקר נמצא כי טראמפ הוביל על ביידן בחמש מתוך שש המדינות המוגדרות בתור מדינות "הקרב", שתוצאותיהן עשויות להכריע את תוצאות הבחירות הכלליות לנשיאות ארצות הברית. טראמפ הוביל במישיגן, אריזונה, נבדה, ג'ורג'יה ופנסילבניה. ביידן הוביל רק במדינת מפתח אחת - וויסקונסין, שם זכה ל-47% מקולות הנשאלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה