השוק

דונלד טראמפ עומד להתעשר במיליארד ורבע דולר - זו הסיבה

כל עוד שווי המניה של "Technology Group & Trump Media", לא יקרוס לפני פעמון הסגירה ביום שלישי, דונלד טראמפ צפוי לקבל עוד 36 מיליון מניות כבעלים של "Truth Social"

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
למרות שטראמפ מדיה מפסידה כסף ו-Truth Social זעירה מאוד, המניות החדשות שטראמפ עומד לקבל יוערכו בכ-1.3 מיליארד דולר במחירים הנוכחיים. השווי הנקי של הנשיא לשעבר נמצא ברכבת הרים מאז שחברת המדיה החברתית שלו השלימה את העסקה להנפקה לפני חודש וכעת הוא בעלים דומיננטי, כשמניה על שמו זכתה לכינוי: "מניית מם על סטרואידים".
כמו כן, למרות שמחיר המניה של טראמפ מדיה נחתך בחצי מאז השיא שלה, ב-27 במרץ. כעת, על פי מסמכי ה-"SEC", טראמפ מדיה יכולה להנפיק מניות נוספות לבעלי מנות לפני המיזוג. כאמור, הסכם המיזוג קובע כי טראמפ יקבל 90% ממניות הרווח, מה שיתורגם ל-36 מיליון מניות נוספות.
 
בנוסף, על פי המסמכים, נראה כי מניות הרווח שטראמפ עומד לקבל, כפופות למגבלות הנעילה שמונעות מאנשים למכור או ללוות כנגד מניותיהם במשך חודשים לאחר סגירת המיזוג.
על פי CNN, גם אם טראמפ יצליח לעקוף את הסכם הנעילה, מומחים בתחום אומרים שיהיה לו קשה למכור נתח ניכר מאחזקותיו מבלי לגרום להתרסקות במחיר המניה. אחרי הכל, טראמפ הוא בעל המניות הגדול ביותר, היו"ר והמשתמש הפופולרי ביותר ב-Truth Social.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה