השוק

בדרך לשפל חסר תקדים? מניות טראמפ מדיה צנחו ב-18%

החברה הודיעה על מכירה של מניותיה, ונערכת למכור עוד כ-21.5 מיליון מהן, כמות בשיעור של 15% יותר מהמניות הזמינות כרגע לציבור. הדשדוש הניכר מתרחש על רקע משפטו של נשיא ארה"ב לשעבר והתמודדותו המחודשת במסגרת המפלגה הרפובליקנית

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
על רקע משפטו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, מניות קבוצת טראמפ מדיה (Trump Media & Technology) רשמו אמש (שני) ירידה של יותר מ-18%, כך על פי דיווח ה-CNN.  בחודשים האחרונים המשקיעים ציפו למיזוג הקבוצה יחד עם חברה נוספת שסימנה תחזית חיובית, אך החברה רשמה אובדן של 60% מערכה יום לאחר השלמת המיזוג.
החברה הודיעה על מכירה של מניותיה, ונערכת למכור עוד כ-21.5 מיליון מהן, כמות בשיעור של 15% יותר מהמניות הזמינות כרגע לציבור. צעד זה יעזור לקבוצה להמשיך לשרוד ביציבות אך יפחית באופן משמעותי את המניות של מחזיקי המניות הקיימים, כולל אלה של הנשיא לשעבר בעצמו.
מתיו טאטל, מנכ"ל טאטל קפיטל מנג'מנט, אומר "ההנהלה תהיה 3טיפשה' אם לא תמכור עוד מניות, למרות שהמהלך הולך להרגיז את בעלי המניות". אך בפועל החברה זקוקה לכסף ואין מנוס. "כל עוד טראמפ בכותרות בכל צורה שהיא, אנשים הולכים לסחור במניות שלו. זה הולך להיות מניית meme, מנייה אשר מזנקת והופכת לפופולארית עקב באז באינטרנט ורשתות חברתיות".
כיום טראמפ מעורב בהליכים משפטים רבים, ותוצאה שלילית באחד מהליכים אלו עלולה להשפיע לרעה על החברה ומניותיה. טראמפ מחזיק ביותר מ-57% ממניות החברה, אלא אם כן ירכוש מניות בהנפקה חדשה ואז יחזיק בפחות ממחצית מניות החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה