השוק

טראמפ בצרות: המנייה בצניחה חופשית, המשקיעים מפסידים מיליארדים

המניה של "טראמפ מדיה" ירדה בכ-5% נוספים, ובכך איבדה כמחצית משוויה. לשם השוואה, ב-27 במרץ המחיר שלה עמד על כמעט 80 דולר, ובימים אלו היא נמכרת בפחות מ-31 דולר. גם חלקו של טראמפ אשר הוערך ב-5.2 מיליארד דולר, צנח דרמטית
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום ישראל היום)
נכון לאתמול (שישי), מנייתה של Trump Media & Technology Group ירדה ב-5% נוספים, לאחר ירידה ממושכת במהלך השבוע האחרון. כעת, המניה נסחרת בבורסה בפחות מ-31 דולר, ומדובר בשינוי קיצוני לעומת אחד השיאים שנקבעו ב-26 במרץ, כאשר מחיר המניה עמד על כמעט 80 דולר.
מתוך כך, יוצא כי כל משקיע שרכש את המניה ב-27 במרץ, הפסיד יותר ממחצית מכספו. חשוב לציין כי הנשיא לשעבר מחזיק בנתח משמעותי של 78.8 מיליון מניות בחברה, מה שלמעשה מייצר לו מעט הכנסות וגורם לאובדן של משקיעים. כמו כן, כאשר המניה הייתה בשיאה, חלקו של טראמפ הוערך בלא פחות מ-5.2 מיליארד דולר, אך מאז הסכום צנח ל-2.4 מיליארד דולר.
 
המיליארדר בארי דילר, יו"ר אקספדיה, אמר בראיון ל-CNBC כי "טראמפ מדיה" היא "הונאה" גמורה, והמליץ ממשקיעים להתרחק ממנה. שאנון דיוייון, הדוברת של החברה, גינתה את הביקורת ואמרה "זה לא מפתיע לראות שונאי טראמפ מושבעים ואנשי שמאל נוקטים עמדה זו". יש לציין כי בהשוואה לשנה שעברה, החברה עצמה נותרה בעלייה של יותר מ-74%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה