בעולם

ראש העיר נאלץ למכור קפה? המהלך המפתיע של רודי ג'וליאני

לאחר שהכריז על פשיטת רגל והסתבך בחובות משפטיים כבדים, רודי ג'וליאני, ראש העיר ניו-יורק לשעבר ויועצו של הנשיא הקודם של ארצות הברית, מחפש דרכים חדשות להתפרנס. המותג החדש בראשו הוא עומד - "קפה רודי" הזמין לרכישה בכ-30 דולר
מערכת ice | 
רודי ג'וליאני (צילום shutterstock)
שמו של רודי ג'וליאני הולך לפניו, ולא תמיד לטובה. ג'וליאני עמד בראש עיריית ניו-יורק, אך לאחר מכן שימש כיועצו הקרוב של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. לאחרונה, נקשר שמו של ג'וליאני במספר תלונות ותיקים משפטיים. במסגרת אותן הסתבכויות משפטיות נדרש רעש העיר לשעבר של המטרופולין השוקקת לשלם פיצויים לגורמים שונים. 
נראה כי ג'וליאני בחר בדרך משונה במיוחד לכסות את חובתיו. שעה בלבד לאחר שכפר בהאשמות נגדו בתיק המאשים אותו בניסיון להפיכת תוצאות הבחירות באריזונה, החל להפיץ פרסומות למותג קפה חדש. הפרסומת למותג הקפה, שניתן לרכוש באתר תחת השם המקורי Rudy.coffee, מציגה את ג'וליאני כשברקע מטבח שנראה מוקרן על מסך ירוק.
 
ג'וליאני, המכונה לפעמים "ראש העיר של אמריקה", וכך גם בחר להציג את עצמו בסרטון, אמר כי הקפה שהוא מוכר נקלה כולו בארצות הברית. השקיות נמכרות ב-29.99 דולר לשקית. הפרסומת המוזרה תפסה את עיניהם של אנשים רבים, בינהם הפוליטיקאית האמריקנית אלכסנדריה אוקסיה קורטז, שצייצה על הפרסומת בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר). 

קורטז כתבה "מישהו זוכר שנרדתם מול הטלוויזיה והתעוררתם מול הפרסומות הכי מוזרות בשעה שתיים לפנות בוקר?" היא כתבה ככשיתפה את סרטון הפרסומת, "זה והפרסומות של הקמפיין של טראמפ הם בערך זה, אבל הפעם ההונאה היא בניסיון לממן את ההוצאות המשפטיות של קריפים, אנסים ובוגדים בדמוקרטיה" הוסיפה.
 
ג'וליאני אכן מסובך בחובות משפטיים משמעותיים, ואף הכריז על פשיטת רגל. בג'ורג'יה בית המשפט הכריח את ג'וליאני לשלם 148 מיליון דולר לאחר שהעליב עובדי קלפי וטען שהם חלק מתאורית הקונספירציה לזייף את תוצאות בחירות ארצות הברית. הקפה, כך נאמר גם בפרסומת, אמור לסייע לראש העיר "להילחם עבור האמת", אך נראה שג'וליאני יצטרך למכור הרבה פולי קפה כדי לכסות את החובות הגדולים מולם הוא עומד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה