בעולם

נטלי פורטמן עונה לקניה ווסט: "בשנאה צריך להילחם באמצעות אהבה"

"אני שולחת אקסטרה אהבה לחבריי היהודים ואני שולחת אהבה לאלו שעומדים איתנו כנגד המילים והפעולות האלימות הללו", כתבה השחקנית
מערכת ice | 
נטלי פורטמן (צילום https://www.flickr.com/people/22007612@N05)
אחרי המתקפה האנטישמית של קניה ווסט בחודשיים האחרונים, שעלתה מדרגה עם הכרזתו על אהבה לנאצים וחלוקת שבחים להיטלר, הרבה ציפו לשמוע את מוצא פיה של השחקנית נטלי פורטמן - אחת הסלביות היהודיות המובילות בהוליווד. אמש (ראשון) זה סוף סוף קרה, כאשר הכוכבת פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה בגנות האנטישמיות.
כך היא כתבה: "לראות את האנטישמיות שוב מרימה את ראשה, מפיל לי את הלב. בשנאה צריך להילחם באמצעות אהבה בלתי מוגבלת אחד לשני. היום, אני שולחת אקסטרה אהבה לחבריי היהודים ואני שולחת אהבה לאלו שעומדים איתנו כנגד המילים והפעולות האלימות הללו. זה היה כואב ומפחיד לשמוע. אני אסירת תודה מעומק ליבי לאלו שממשכים לדבר בגנות האנטישמיות ובגנות כל הצורות של גזענות".
 
כפי שניתן לראות, השחקנית לא ציינה ישירות את קניה ווסט בפוסט, אך קשה שלא לקשר את המילים שלה לראפר המושמץ, שמעורר גל של אנטישמיות בימים אלו, עם ארגונים חשוכים שמרימים את ראשם עם התמיכה שלהם בקניה. גם הקולות בגינו של הראפר מתגברים בעת האחרונה, כאשר הפורום של מעריציו ברדיט - הפך לעמוד הנצחת זיכרון השואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה