ויראלי

קים קרדשיאן בגדה בקניה ווסט עם כוכב NBA? "נתפסו על חם"

קניה ווסט, שלא מפסיק לעמוד במוקד של שערוריות לאחרונה, טען כי גרושתו, קים קרדשיאן, בגדה בו עם כוכב ה-NBA, כריס פול: "תפסתי את כריס פול עם קים"
מערכת ice | 
קים קרדשיאן נגד קניה ווסט (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן, ויקיפדיה)
קניה ווסט נמצא לאחרונה במוקד, אחרי אמירות אנטישמיות ושנויות במחלוקת שגרמו לו בין היתר להיחסם על ידי הרשת החברתית טוויטר. רגע לפני שנחסם, ווסט לא עצר כאשר בציוץ שעלה לחשבון הטוויטר, שבו הביע את הסכמתו להיטלר ולנאצים, הוא הטיל פצצה ענקית.
כזכור, ווסט היה נשוי לקים קרדשיאן עד שהשניים נפרדו, וכעת הוא טוען כי כוכב ה-NBA, כריס פול, היה עם קים קרדשיאן שבגדה בו: "בוא נשבור חלון אחרון לפני שנצא מכאן (מהטוויטר). תפסתי את כריס פול עם קים. לילה טוב".
 
נכון לכתיבת שורות אלה, לא כריס פול ולא קים קרדשיאן הגיבו לדברים של ווסט. כזכור, הראפר התארח אתמול (חמישי) בתוכניתו של איש הימין הקיצוני, אלכס ג'ונס, וסיפק מופע אימים גדול כשהגיע רעול פנים אחרי שהילל את אדולף היטלר  ואמר "אני רואה בו דברים טובים".
זה לא נגמר שם - הראפר התארח אתמול (חמישי) בתוכניתו של איש הימין הקיצוני, אלכס ג'ונס, וסיפק מופע אימים גדול כשהגיע רעול פנים אחרי שהילל את אדולף היטלר ואמר "אני רואה בו דברים טובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה