בעולם

צוות חילוץ נחת בהודו לחיפוש אחר מנותקי הקשר הישראלים

כ-220 מטיילים ישראלים בהודו עדיין נחשבים מנותקי קשר בעקבות השיטפונות העזים בצפון המדינה. צוות החילוץ של פספורטכארד בשיתוף מגנוס נחת במקום והצליח ליצור קשר עם עשרות מבוטחים
מערכת ice | 
השיטפונות בהודו
צוות החילוץ של פספורטכארד בשיתוף MAGNUS איתור וחילוץ, נחת הבוקר (רביעי) בהודו והגיע לצפון המדינה לאזור השיטפונות. מתוך 188 מבוטחי פספורטכארד שהוגדרו ביומיים האחרונים כמנותקי קשר, 42 כבר יצרו קשר עם מוקד פספורטכארד או עם צוות החילוץ.
רוב הדרכים בהודו מוצפות וניתן להגיע אליהן רק באופן רגלי. לדברי פספורטכארד, לפי המידע כעת אין ישראלים נפגעים. הבעיה המרכזית של מנותקי הקשר היא בשל קשיי הקליטה שנוצרו בשל מזג האוויר הסוער. מוקד פספורטכארד למשפחות המטיילים ממשיך לפעול בטלפון 09-98920930.
נכון להערב כ-220 מטיילים ישראלים בהודו עדיין נחשבים מנותקי קשר בעקבות גשמי מונסון העזים שפקדו את צפון המדינה, וגרמו לשיטפונות ומפולות בוץ.

לשכת סוכני הביטוח בישראל פתחה היום מוקד חירום מיוחד לסיוע למי שבן משפחתו או כל אדם היקר לו מנותק קשר. כן הנחה היום שר החוץ אלי כהן את סגן שגריר ישראל בהודו, אוהד נקש קינר, לצאת במסוק לאיזור שנפגע מהמונסון במטרה ליצור קשר עם המטיילים הישראלים הנמצאים באיזור. השר כהן המקיים בימים אלה ביקור מדיני בסרביה ובאיטליה, הנחה את כלל הגורמים לפעול באופן מהיר על מנת להגיע לכלל הישראלים שנותק עמם הקשר.
 
סגן השגריר יטוס במסוק לאזור שנפגע באופן הקשה ביותר בסערות האחרונות, על מנת לחבור אל הכוחות בשטח, להגיע אל המטיילים הישראלים במקום ולוודא את מצבם ולאפשר להם ליצור קשר עם משפחותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה