השוק

וורן באפט מזנק: ברקשייר האת'ווי מתפוצצת עם שיא בהיקף המזומנים

חברת ברקשייר האת'ווי, שבבעלות המיליארדר וורן באפט, פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה ובו רשמה נתונים מרשימים כמו, שיא בהיקף המזומנים שברשותה, אשר עומד על 157 מיליארד דולר
מערכת ice |  2
וורן באפט (צילום טוויטר/ וורן באפט, pixabay)
חברת ברקשייר האת'ווי של המיליארדר וורן באפט, פרסמה היום (שבת) את דוחותיה לרבעון השלישי, ובהם היא שוברת שיאים וכעת, עולה כי היקף המזומנים ברשותה הגיע לשיא של 157 מיליארד דולר.
בנוסף, הרווח התפעולי של החברה גם רשם עלייה של 41% ועומד כעת על 10.8 מיליארד דולר לעומת 7.65 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה. עוד נטען כי העלייה, התרחשה בזכות השיפור בעסקי הביטוח בהם החברה מחזיקה.
 
למרות הנתונים האופטימיים שבדוח, החברה אשר בבעלותה מגוון נרחב של עסקים חוותה גם את ההפסד הרבעוני שלה מזה שנה. הדבר התרחש, לאחר שנרשמה ירידה בערכן של חלק ממניות של העסקים שבבעלותה. וכעת ההפסד עומד על 12.8 מיליארד דולר זאת בהשוואה להפסד של 2.8 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ברקשייר, ביצעה רכישה מחדש של מניותיה בהיקף של 1.1 מיליארד דולר ברבעון שעבר וכיוצא מכך, המניה עצמה עלתה ב-14% השנה. השיא של העלייה, הגיע ב-19 בספטמבר בו שברה שיא כל הזמנים, אך מאז איבדה 6% משווי המנייה.
כמו כן, ברקשייר רשמה הפסד בסך 24.1 מיליארד דולר, בהשקעותיה זאת בעקבות אחזקותיה במניית ענקית הטכנולוגיה אפל, אשר איבדה ברבעון האחרון 11.7% משוויה ומאז הספיקה לחוות עלייה של 3%.
החברה כתבה למשקיעיה כי: "ברמה מסוימת, העסקים שלנו הושפעו מפעולות של המגזר העסקי והפרטי למתן את השפעת נזקי מגפת הקורונה, כמו גם מהתפתחויות בקונפליקטים גיאו-פוליטיים, מהפרעות לשרשראות האספקה ומפעולות הממשלה להאט את האינפלציה. ההשפעות הכלכליות של אירועים אלו לא ניתנות להערכה כעת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השועל מחכה למשבר כדי לקנות בזול
    לילי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    150 מיליארד מחכים להשקעה במשבר . ריבית חונקת גורמת להאטה ולירידת מחירים . לשועל יש סבלנות למרות גילו .
    סגור
  • 1.
    אתם מבינים מאיפה יוקר המחייה ? ... (ל"ת)
    אני 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור