בעולם

טראמפ בדרך לבית הלבן? סקר חדש יגרום לו לחייך בקרב מול ביידן

לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב, סקר חדש מראה כי 38% מהמצביעים האמריקאים טוענים שיצביעו לטראמפ, בעוד ש-36% יצביעו לביידן. האם טראמפ חוזר לבית הלבן?

מערכת ice | 
ג׳ו ביידן, דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, ג'ו ביידן)
המירוץ לנשיאות ארה"ב מתקדם וכעת, לפי סקר חדש שפורסם היום (שלישי) ברויטרס, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, מוביל על נשיא ארה"ב הנוכחי ג'ו ביידן ב-2% בלבד, כשטראמפ בסקר זוכה ב-38% לעומת 36% לביידן.
עוד נסדר בסקר מה דעתו של הציבור האמריקאי בנוגע לאופן שבו המערכת הפוליטית במדינה בנויה. מנתוני הסקר עולה עוד כי שישה מכל עשרה נשאלים ציינו כי הם לא מרוצים מהמערכת הדו מפלגתית בארה"ב והיו רוצים לראות מערכת רב מפלגתית.
 
כשהוצע למשתתפי הסקר להצביע גם המועמד העצמאי בובי קנדי ג'וניור, אחיינו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'ון קנדי, הפער בין טראמפ לביידן גדל רק . על פי הסקר, 16% מהמשיבים תמכו בקנדי, 36% בטראמפ ו-31% בלבד בביידן.
בנוגע לשאלה מי המועמד המועדף לטיפול בכלכלה, 45% אמרו כי הם מעדיפים את טראמפ לעומת 33% שהעדיפו את ביידן. בנוגע לנושא ההפלות, דווקא ביידן מוביל עם 44% שאמרו שבעניין הזה סומכים עליו יותר, לעומת 29% שתמכו בטראמפ. בנושא של הפשיעה, טראמפ מוביל עם 42% כמועמד מועדף להתמודדות מול הפשיעה לעומת 32% שתמכו בביידן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה