בעולם

נשיא ארגנטינה מתרגש: זו המתנה שקיבל מיו"ר מכבי תנועה עולמית

בעת טקס פתיחת משחקי ה"פאן אמריקה", העניק אמיר פלד, יו"ר מכבי התנועה עולמית, את הדיסקית האישית שלו לנשיא ארגנטינה חאבייר מיליי. באירוע המיוחד, נכחו כ-5,000 ספורטאים יהודים ממדינות שונות בעולם
מערכת ice | 
חאבייר מיליי (צילום shutterstock)
זה לא סוד שנשיא ארגנטינה חאבייר מיליי תומך נלהב של ישראל. לאחר שהבטיח כי אם ייבחר לנשיאות ארגנטינה יגיע לבקר בישראל בכדי להביע את תמיכתו בה, הבטחה שאכן קיים, חאבייר מיליי ממשיך לעלות לכותרות והפעם בהיקשר של תמיכה במשפחות החטופים.

אמיר פלד, יו"ר מכבי תנועה עולמית, העניק לנשיא ארגנטינה מיליי את דיסקית החטופים האישית שלו, אשר מסמלת את מאבקם הכואב והממושך של משפחות החטופים החל מה-7 באוקטובר.
בעת טקס פתיחת משחקי ה"פאן אמריקה", שבה בו משתתפים ספורטאים יהודים רבים ממדינות שונות בעולם, ביניהן מדרום אמריקה וממרכז אמריקה, העניק יו"ר מכבי את הדיסקית האישית שלו לנשיא ארגנטינה.
כידוע, חאבייר מיליי הינו פוליטיקאי, כלכלן וסופר ארגנטינאי, וכמובן נשיא ארגנטינה מטעם המפלגה הליברטריאנית, אשר מתאפיינת בשמרנות בסוגיות חברתיות כמו למשל בנושא ההפלות ובליברליזם בתחום הכלכלה.
מיליי עלה לכותרות, בין היתר בשל תמיכתו המוצהרת בישראל. כבר לפני שלושה ימים, השתתף נשיא ארגנטינה מיליי בטקס פתיחת משחקי ה"פאן אמריקה" המאורגנים על ידי תנועת מכבי העולמית ומכבי ישראל אשר נערכים בארגנטינה. במשחקים השתתפו כ-5,000 ספורטאים יהודים ממדינות מרכז ודרום אמריקה, ארה"ב, אוסטרליה, דרום אפריקה, בריטניה, הונגריה וישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה