בעולם

הכוכבת ההוליוודית נכנסת לסטטיסטיקה העצובה: "בעלי הכה אותי"

השחקנית שאנן דוהרטי, אירחה השבוע בפודקאסט שלה את השחקן ג'ייסון פריסטלי, שגילם את אחיה התאום ברנדון בסדרה המיתולוגית "בוורלי הילס 90210". במהלך התוכנית, היא שיתפה כי בתקופת הצילומים בעלה לשעבר הכה אותה ולעיתים, המאפרת אף היתה צריכה להסתיר את החבורות שעל פניה

מערכת ice | 
שאנן דוהרטי (צילום shutterstock)
השחקנית שאנן דוהרטי, שוחחה בפודקאסט השבועי שלה עם השחקן ג'ייסון פריסטלי, שגילם את אחיה התאום ברנדון בסדרה "בוורלי הילס 90210". בין נושאי השיחה, השניים דיברו על האלימות שחוותה מצד בעלה בתקופת הצילומים, השחקן אשלי המילטון - בנו החורג של המוזיקאי רוד סטיוארט. 
דוהרטי שיתפה: "בעונה האחרונה הייתי בנישואים נוראיים, וקרו דברים שהיקשו עליי להגיע בזמן לעבודה ואני יודעת שזו הייתה בעיה גדולה עבורכם, כמו שצריך להיות, כי כשכולם מגיעים בזמן ומחכים למישהו אחד זה מבאס, כי זה אומר שתעבדו יותר שעות".

עוד הוסיפה השחקנית: "אני לא חושבת שמישהו ידע שאבא שלי חולה מאוד ושבעלי היה מכור כבד לסמים ואלים מאוד לפעמים. זה היה יותר מדי עבורי. לא רציתי לעזוב את הבית כי פחדתי שהוא ילך ויקנה סמים".
 
"הייתי צריכה לחכות שאבא שלי יגיע עם הכלב הגדול שלו וישים אותו מחוץ לבית כדי שבעלי יפחד לצאת. היו מעטים שידעו, ביניהם המאפרת האישית שלי שהייתה צריכה להסתיר חבורות. היא בטוח ידעה מה קורה. כן, אלו היו זמנים מטורפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה