בריאות

מיכל הקטנה חושפת דרמה רפואית מלחיצה: "לא זיהיתי את עצמי"

מיכל הקטנה חשה שחלתה בשפעת, בעקבותיה סבלה מתסמינים קשים: "יש לי פיצוצים בראש, הגוף שלי בצמרמורות, רעידות, קר לי וחם לי ויש לי חום גבוה. כזה דבר אני לא זוכרת"
מערכת ice |  1
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
מיכל ויצמן, כוכבת הילדים המכונה מיכל הקטנה, חשפה בסוף השבוע האחרון כי היא חלתה בשפעת, בעקבותיה סבלה מתסמינים קשים, עם סדרה של סרטונים וסטורים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.
בסרטון שהעלתה סיפרה מיכל הקטנה: "לא זכור לי מתי שלושה ימים הייתי מרותקת למיטה. 'בורכתי' בכל החבילה: גרון, אף, אוזניים, ראש. יש לי פיצוצים בראש, הגוף שלי בצמרמורות, רעידות, קר לי וחם לי ויש לי חום גבוה. אתמול ליאו שלי הזמין לי רופא הביתה, קיבלתי אנטיביוטיקה, אני לוקחת מלא ויטמינים".
מיכל הקטנה לא שכחה לסיום להודות לאמא שלה, שעוזרת לה ומטפלת בה: "אימא שלי המלכה. וואו! איזו אימא יש לי. מהממת. אין לי מילים, מזל שיש לי אותה". בהמשך, העלתה ויצמן סטורי נוסף לחשבון האינסטגרם שלה, אליו היא צירפה תמונה שלה עם מכשיר אינהלציה, כשהיא כותבת: "זאת הפעם הראשונה שקמתי מהמיטה אחרי שלושה ימים. רק בריאות".
בהמשך, מיכל הקטנה עדכנה את עוקביה שהיא מתחילה להרגיש יותר טוב: "שבוע טוב, אחרי שלושה ימים שהייתי מרותקת למיטה. השפעת תפסה אותי לא מוכנה ותפסה אותי חזק. היא ריתקה אותי למיטה שלושה ימים. לא זיהיתי את עצמי. עברתי ניתוח קיסרי, לידות, ניתוחים - כזה דבר אני לא זוכרת. נשארו לי עוד שרידים מהשפעת הזאת. שומעים בקול שלי. אבל התעוררתי הבוקר כבר להצגה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לוקחים אנטיביוטיקה לשפעת !!!
    משה לוי 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לוקחים אנטיביוטיקה לשפעת !!! אנטיביוטיקה יעילה רק נגד חיידקים ושפעת נגרמת מנגיפים ( וירוסים ) , לקיחת אנטיביוטיקה ללא צורך גורמת לנזק עקב יצורת מוטציות חיידקיות עמידות !!!! הרופא שנתן לך אנטיביוטיקה זה סנדלר ולא רופא !!!
    סגור