בריאות

נטע ברזני סובלת מכאבים קשים: "פי 10 מצירים"

ברזני שיתפה בסטורי שהעלתה: "הריוניות תקשיבו חשוב מאוד לשתות 2 ליטר מים ביום! כנראה לא שתיתי מספיק. התוצאה, אבנים בכליות. בחיים לא היה לי ומסתבר שבהריון יש יותר סיכוי שזה יקרה"
מערכת ice | 
נטע ברזני (צילום יחצ fix)
נטע ברזני, כוכבת הסדרות "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון", ומאז הצליחה להפוך לאחת ממשפיעניות הרשת הגדולות בישראל עם חשבון אינסטגרם מתוחזק של 259 אלף עוקבים. לפני כמה שנים חשפה כי היא סובלת מהפרעות אכילה, ולאחרונה סיפרה על טעות שעשתה וגרמה לה לסבל גדול.
אמש (חמישי), שיתפה ברזני בסטורי שהעלתה: "הריוניות תקשיבו חשוב מאוד לשתות 2 ליטר מים ביום! כנראה לא שתיתי מספיק. התוצאה, אבנים בכליות. בחיים לא היה לי ומסתבר שבהריון יש יותר סיכוי שזה יקרה".

היא כתבה על הכאבים העזים שחשה: "אני ממליצה ממש לשתות כמה שאפשר!!! כי הכאבים פשוט לא הגיוניים. הרופא אמר שזה כאב של  פי 10 מצירים. בקיצור תשתו כמה שיותר".

רק לאחרונה, בסשן שאלות ותשובות של ברזני, אחת העוקבות שאלה אותה איך היא מצליחה להתמודד עם הפרעות האכילה בהיריון, והאם זה משפיע עליה. על כך היא הגיבה: "זה מאוד משפיע, את חוזרת למקום שאין לך כל כך שליטה. וזה מלחיץ. את גדלה ומפחדת, הגוף משתנה. הבגדים לא עולים וזה מלחיץ ולא פשוט". לסיכום היא הוסיפה בנימה מעט אופטימית: "אבל יש לי תינוק בבטן, ואני מבינה שאני חייבת לשחרר כדי שהחוויה של שנינו תהיה טובה ובריאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה