בריאות

המסעדה הזו נסגרת מיידית ורישיון העסק יישלל: "לא ראוי למאכל"

לאחר תלונה על פעילות שמבוצעת באטליז "אטיאסאדו" בבאר שבע, על אף שהעסק נמצא תחת צו סגירה מינהלי מה-19.3, הגיש משרד הבריאות תלונה במשטרה על הפרת הצו ורישיון העסק עשוי להשלל
מערכת ice |  3
בשר לא ראוי למאכל אדם (צילום unsplash)
משרד הבריאות מעדכן כי בעקבות תלונה שהתקבלה במחוז דרום של המשרד על פעילות שמבוצעת באטליז "אטיאסאדו" בבאר שבע, על אף שהעסק נמצא תחת צו סגירה מינהלי מה-19.3, הגיש משרד הבריאות תלונה במשטרה על הפרת הצו וכן, נעשתה פנייה לרשות המקומית בבקשה לבטל את רישיון העסק של המקום.
בעקבות התלונה, בוצעה אתמול (שני) ביקורת במקום ע"י מפקחת שירות המזון במחוז בליווי הרופאה הווטרינרית האחראית במחוז. במהלך הביקורת נמצאו באטליז מוצרי בשר פגי תוקף ומוצרי בשר מופשרים שהיו בתנאים לא נאותים ושאינם ראויים למאכל אדם. בנוסף, למרות שרישיון הייצור של העסק הותלה במקביל לצו שניתן למקום, ביצע העסק פעולות יצרניות מבלי שקיבל אישור לחזרה לפעילות זו.  
 
בהוראת הרופאה הווטרינרית האחראית במחוז ובשיתוף מנהל המחלקה הווטרינרית בעיריית באר שבע, הושמדו כ-263 ק"ג של מוצרי בשר. צו הסגירה המינהלי שניתן לעסק נחתם ע"י סגן רופא המחוזי של מחוז דרום במשרד הבריאות ב-19.3 לאחר ביקורת במקום, במסגרתה עלה כי קיימת סכנה מיידית ומוחשית לבריאות הציבור.
הטיפול במזון מן החי, אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות, עלולים להזיק לבריאות הציבור. משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביצי חופש.
    אבי כהן 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק ביצי חופש!!!
    סגור
  • 2.
    וביצים זה חוקי...?!
    ליאל מר 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם בלולים יש מלא צואה! מפעל מזון מלא בחרא! הייתי מדבר על הצער בעלי חיים שיש שם אבל כולם שקרנים והכשרות מזוייפת ולאף אחד כמעט זה לא באמת איכפת כי מסתבר שאנשים אוהבים את בלוטות הטעם שלהם יותר מאשר את אלוהים. אנשים רעים.
    סגור
  • 1.
    לא ראוי
    גון 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עוד אנשים שאוכלים במסעדות ??? איכלו לחם ובצל בחוץ ואוכל ביתי
    סגור