בריאות

מודרנה החלה לחסן נגד HIV, מנייתה זינקה בצורה דרמטית

חברת התרופות עדכנה כי החלה את הניסוי הקליני שלה בחיסון נגד נגיף ה-HIV, מה שהוביל את החברה לזינוק משמעותי של יותר מ-20% במסחר בוול סטריט. על פי החברה, משתתף ראשון בניסוי כבר קיבל את הזריקה. הציפייה: כ-100 מחוסנים לנגיף בין גילאי 18 ל-55
מערכת ice |  1
חיסון (צילום freepik)
חברת התרופות 'מודרנה' עדכנה לאחרונה כי החלה את הניסוי הקליני שלה בחיסון נגד נגיד ה-HIV, מה שהוביל את החברה לזינוק של יותר מ-20% במסחר בוול סטריט. בנוסף, החברה מדווחת כי משתתף ראשון בניסוי כבר קיבל את הזריקה הראשונה.
כזכור, אי טיפול מוקדם בנשאות נגיף ה-HIV גורם בסופו של דבר לאלו שנושאים אותו לפתח את נגיף האיידס. הניסוי, שנמצא בימים אלה בשלב הניסוי הראשון שלו, שנועד על מנת להעריך את בטיחותו ואת אמינותו של החיסון, שהוא חיסון mRNA, בדומה לחיסון נגד נגיף הקורונה. 
 
במודרנה מדברים על הערכת הניסוי לפיה חיסוני ה-mRNA יקלטו בצורה בלתי מזיקה בקרב המתחסנים שלא נדבקו בעבר בנגיף ויפתחו את המערכת החיסונית של אותם מטופלים בפני הנגיף. 
הציפייה במודרנה, במידה ושלב הניסוי יעבוד בהצלחה, היא שכ-100 נבדקים בין הגילאים 18 עד 55 יסיימו אותו מחוסנים לנגיף. עוד קודם לכן בתחילת חודש פברואר נשמעו דיווחים על ידי החברה כי היא מתכוונת להתחיל בשלב הניסוי המדובר. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    והחיסון יעלם אחרי 3-4 חודשים...
    ספקן 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ראינו מה השיטה הזו כבר שווה עם הקורונה
    סגור