בריאות

"סכנת חנק": זה המוצר שעשוי לגרום לסכנה חמורה לילדכם

קריאה להחזרת המוצר מושב בטיחות סייבקס שיוצר לפני ספטמבר 2018 בשל העובדה שילדים עשויים להוציא פיסות קצף המיועדות למילוי מפתח קטן במשענת ראש המושב ואלו עלולים להוות סכנה
מערכת ice | 
חופשת לידה (צילום pexels)
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה ומנהלת בכירה אגף הרכב במשרד התחבורה מבקשים להביא לידיעת הציבור את הודעת היבואן, חברת "נובל אינפיניטי בע"מ", לריקול של המוצר: מושב בטיחות תוצרת סייבקס מסוג Sirona m USA שתאריך ייצורם לפני ספטמבר 2018.
בעקבות ריקול של חברת Cybex האמריקאית, חברת נובל אינפיניטי בע"מ, יבואנית כסאות הבטיחות Cybex בארץ הודיעה על הצורך לבצע "קריאה חוזרת" (RECALL) למושבי הבטיחות אשר יוצרו לפני חודש ספטמבר 2018 וזאת בשל הצורך לשפר את הצמדת הריפוד למושב.
הקריאה לריקול נובעת מכך שילדים עשויים להוציא פיסות קצף המיועדות למילוי מפתח קטן במשענת ראש המושב. פיסות הקצף הן קטנות מאוד, בדרך כלל כדוריות ללא קצוות חדים, ואינן רעילות. עם זאת, חתיכות קצף קטנות אלו עלולות להוות סכנת חנק. 
 
מה היא הפעולה הנדרשת? כל בעלי מושבי הבטיחות הרלוונטיים, מוזמנים להשאיר הודעה במרכז השירות בטלפון 09-8765941 על מנת לקבל ערכה חינם הכוללת סרט דבק המאושר על ידי היצרן והנחיות ליישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה