שיווק ופרסום
לאחר הקורונה: עשרות פיתוחים חדשים ללידה ולתינוקות
לאחר שלוש שנות היעדרות בגלל הקורונה, תערוכת מוצרי התינוקות "בייבילנד" חוזרת. בתערוכה יוכלו 30 אלף המבקרים, להתעדכן בחידושים ובפיתוחים האחרונים בעולם התינוקות, ולרכוש מוצרים.
עוד ב-
תערוכת בייבילנד נוסדה לפני 15 שנים על ידי "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת סופר-פארם במטרה לשווק להורים ולהורים שבדרך מוצרים בתחומם ההורות, ההיריון, הפעוטות והתינוקות. התערוכה כוללת למעלה מ-75 דוכנים של מותגי תינוקות, בהם: מטרנה, פמפרס, סימילאק, ד"ר פישר, האגיס, במבינו קינג, סוניגו, נאופארם, יוניליוור, לייף בייביז ועוד, אשר יציגו את מרכולתן עם מיטב החידושים מעגלות תינוק, מוצצים, טיטולים, מיטות תינוק, תחליפי מזון לתינוקות, ועד מוצרי היגיינה, בריאות ועוד.
עוד ב-
לתערוכה מתווסף ערוץ תוכן דיגטלי ייעודי : " בייבילנד " TV, עם 48 תוכניות ומעל ל-200 אייטמים בנושא הריון, לידה והורות. הערוץ מקנה תכנים משלב ההריון ועד לגיל 18 חודשים, בהנחיית דנה גרוצקי ונגה ד'אנג'לי ובהשתתפות מומחים, רופאים, יועצים, ודולות .
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה