רכילות עסקית

ברקע הסערה: אסתי גינזבורג ילדה בן שלישי

הדוגמנית ואשתו של איש העסקים עדי קייזמן, ילדה את בנם המשותף השלישי, ברקע פרשת החובות שנקשרה בשמם בחודשים האחרונים ואף הביאה לביקורת כלפי ההריון, "לא מרחיבים משפחה לפני שמחזירים חובות"
מערכת ice |  1
אסתי גינזבורג ועדי קייזמן (צילום אינסטגרם/אסתי גינזבורג)

הדוגמנית אסתי גינזבורג, ששמה נקשר בחודשים האחרונים בפרשת חובות בהם שקע בן זוגה עדי קייזמן, ילדה היום (ראשון) את ילדם השלישי, ברקע הביקורות שהופנו כלפי בני הזוג. 

נזכיר כי יזם הנדל"ן עדי קייזמן עלה לכותרות לאחרונה לאחר שבית המשפט הטיל עיקול בסך כשישה מיליון שקלים על כספיו ונכסיו; הוא היה מושא תחקיר לא מחמיא בגרמניה; הוגשו נגדו תביעות של רוכשים בישראל ושמועות על חובות במיליונים. 
מי שהפך את ברלין למכרה הזהב והתרסק, חזר בחודש שעבר כדי לדבר עם דנה ויס ב"חדשות סוף השבוע" על כל הטענות נגדו וגם על העימות החריף עם איש יחסי הציבור רני רהב. כמעט עשור הכל הלך חלק כשאיש העסקים מכר לישראלים חלום נדל"ני נוצץ עם רווח נאה בצידו בברלין הצעירה והשוקקת. הישראלים אהבו את הרעיון ועמדו בתור כדי להיות חלק. היה לו את כל מה שיכול היה לבקש, אבל לפני שנתיים הגלגל התהפך והכל השתנה.
 


כזכור, איש העסקים ואשתו הדוגמנית אסתי גינזבורג עזבו את הארץ במפתיע ולא סיפרו לאיש על מהלך העזיבה. קייזמן מכחיש שהעזיבה נעשתה מעכשיו לעכשיו וטוען כי רכישת הכרטיסים התרחשה ארבעה חודשים קודם לכן. על הטענות שהוא "נוכל" השיב ש"בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי שיקרה 5% ממה שקרה, לא הערכתי שדבר כזה יכול לקרות".

לפני כשלוש שנים החלו להתפרסם תחקירים בערוצי התקשורת המקומית בגרמניה. נטען כי קייזמן משתמש בשיטות מפוקפקות כדי למקסם רווחים. בשלב הבא הגיעו גם שינויי החקיקה בברלין, שהקשו על המודל העסקי שלו. "אני חושב שקצת נרדמתי בשמירה", הוא סיפר לדנה ויס. "יכול להיות שדהרתי יותר מדי מהר קדימה ולא שמתי לב. הייתי צריך להגיב יותר מהר לשינויים שקרו".
קייזמן וגינזבורג עושים שוב רילוקיישן בעקבות האירועים והפעם המשפחה נוחת בלוס אנג'לס. מי שהתקשו להשלים עם התמונות המפוארות ורמת החיים הגבוהה משם הם חבריהם הטובים רני רהב ואשתו הילה. רהב ואשתו הפכו ליריבים מרים של בני הזוג בסכסוך מתוקשר על רקע הלוואה בסך שני מיליון יורו שרהב סידר לקייזמן מחבר משותף, המיליארדר ברוך איבצ'ר. למרות כל ההפצרות והבקשות קייזמן לא החזיר את הכסף אבל המשיך ברמת החיים הגבוהה שלו, מה שהיא את רהב לפתוח פה. 
 


אחרי שנודע שגינצבורג בהיריון שלישי. רהב כתב בטוויטר: "לא מרחיבים את המשפחה לפני שמחזירים את החובות". וכשזה לא הועיל הסכסוך הגיע לבית המשפט, ועל פי החוזה רהב תבע אותו בשם איבצ'ר על סכום של 11 מיליון שקלים.


 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב מחכה לבת
    V. תביאי בת 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תביאי בת
    סגור