בריאות

נחנך בית החולים לרפואת הלב ברמב"ם על שם אייל עופר

בטקס מרובה משתתפים ברמב"ם, נחנך בית החולים לרפואת הלב שהוקם הודות לתרומתה של משפחת עופר. אייל עופר: "מקווים שתרומה זו תעזור להם לממש את שליחותם, ואנו גאים מאוד להיות חלק מפרויקט חיוני זה"
מערכת ice | 
אייל עופר (צילום דוברות רמבם)
בטקס מרובה משתתפים נחנך ביום חמישי האחרון (2.6.22) ברמב"ם בית חולים אייל עופר לרפואת הלב, מתקן רפואי מהמתקדמים בישראל, אשר ירכז תחת קורת גג אחת את מערך הטיפול הקרדיולוגי על כל שירותיו, החל מכירורגית לב, מחקר, פיתוח רפואי, חדשנות ועד להדרכה בתחום רפואת הלב.
חנוכת בית החולים עמדה במרכז אירועי "פסגת הרמב"ם", הכנס הבינלאומי השנתי של המרכז הרפואי רמב"ם, אשר התקיים השנה בפעם ה-11 עם אורחים ותורמים מרחבי העולם, לאחר הפוגה של שנתיים עקב מגפת הקורונה העולמית. עם פתיחתו יחליף בית חולים אייל עופר לרפואת הלב את פעילות יחידות המערך הקרדיולוגי השונות אשר פעלו במשך עשרות שנים במקומות שונים ברחבי הקמפוס, חלקם במבנים בני 80 שנה ויותר. 
בניית בית החולים החדש התאפשרה הודות לתרומתה של משפחת אייל עופר, באמצעות קרן משפחת אייל ומרילין עופר, התומכת בבריאות, חינוך ואמנות. באמצעות תרומה זו, הקרן ממשיכה מסורת רב-דורית של פילנתרופיה ברחבי העולם. לאורך השנים אביו של אייל, סמי עופר ז"ל, תרם למספר בתי חולים ויוזמות רפואיות, לרבות לבניית בית החולים התת-קרקעי הממוגן הגדול בעולם, שברמב"ם. הקרן מנוהלת על-ידי אוליביה עופר, בתם של אייל ומרילין.
"משפחתי ואני מלאי הערכה לחברי הצוות הרפואי בבית החולים רמב"ם, שמקדישים ימים ולילות ארוכים לטובת בריאותם ורווחתם של החולים", אמר אייל עופר בטקס חנוכת הבניין, "אנו מקווים שתרומה זו תעזור להם לממש את שליחותם, ואנו גאים מאוד להיות חלק מפרויקט חיוני זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה