מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: מהפך בצמרת, אייל עופר חוגג

האחים עופר בשבוע נהדר בעסקים, רושמים עליות בהון. פטריק דרהי ממשיך לצלול ורומן אברמוביץ' הודח מהמקום השני בדירוג, מי המיליארדר שהחליף אותו? | דירוג עשירי ישראל לפי נתוני "פורבס"
מערכת ice | 
אייל עופר (צילום ויקיפדיה)
ד"ר מרים אדלסון, הבעלים של עיתון ישראל היום ורשת בתי הקזינו בלאס וגאס, היא האישה העשירה ביותר בישראל עם הון מוערך ב-31 מיליארד דולר ובשבוע האחרון אדלסון רשמה ירידה של 1.1 מיליארד דולר בשווי נכסיה והיא נמצאת במקום ה-44 בדירוג העולמי לפי נתוני "פורבס".
במקום השני, מהפך, אייל עופר הישראלי הצבר העשיר בעולם, יו"ר "עופר גלובל הולדינגס" רשם בשבוע האחרון זינוק בשווי ההון שברשותו והגדיל אותו ב-4.3 מיליארד דולר. עופר מוערך ב-15.7 מיליארד דולר והוא נמצא במקום ה-121 בדירוג העולמי. אחריו וקרוב אליו, המיליארדר האוליגרך רומן אברמוביץ', הבעלים של קבוצת הכדורגל "צ'לסי". על אף הימים האחרונים הקשים שעוברים על המיליארדרים הרוסים בעקבות המלחמה, אברמוביץ' הגדיל את הונו בכ-900 מיליון דולר והוא מוערך ב-13.7 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-148 העולמי.
 
במקום הרביעי, עידן עופר, הבעלים של לינב אחזקות, אנסוניה ויו"ר הדירקטוריון של חברה לישראל וצים, רשם עלייה בהונו וכעת הוא שבר את תקרת הזכוכית שלו ועקף את ההון של 10 מיליארד דולר. בשבוע האחרון, עופר הגדיל את שווי הונו בכ-300 מיליון דולר וכעת הוא מוערך ב-10.2 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-209 העולמי.
יזם הטכנולוגיה, יורי מילנר, שנכנס בשבוע שעבר לרשימה, נמצא במקום החמישי עם הון המוערך ב-7.3 מיליארד דולר והוא במקום ה-355 בעולם. אחריו, טייקון הטלקום הישראלי-צרפתי, פטריק דרהי, הבעלים של חברת אלטיס שרשם ירידה בהון בשבוע האחרון בשיעור של כ-100 מיליון דולר וכעת הוא מוערך ב-6.8 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-380 בעולם סטף ורטהיימר ומשפחתו מוערכים ב-6.2 מיליארד דולר והם במקום ה-440 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה