מינויים

אדלסון ברכש נוצץ: מי הצטרפו לישראל היום?

יממה לאחר המינוי של עמר לחמנוביץ לעורך הראשי של ישראל היום, ד"ר מרים אדלסון במינויים מעניינים לעיתון ביניהם: עורך האתר הוותיק של אתר ערוץ הספורט
מערכת ice |  1
מרים אדלסון וישראל היום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, ויקיפדיה/ הבית הלבן)
קבוצת "ישראל היום" מודיעה היום (חמישי) על מינויים חדשים של אורי דגון שישמש כראש מערכת החדשות וכמנהל הדיגיטל של ״ישראל היום״ ושל איתן אורקיבי שימונה לעורך המוסף האקטואלי-פוליטי ובנוסף ישמש כפובליציסט. 
דגון,  הוא אחד מבכירי העורכים ואנשי הדיגיטל בישראל. מאז 2008 כיהן דגון כעורך הראשי של אתר ערוץ הספורט ובעל ניסיון עשיר בתחום הדיגיטל. את הקריירה העיתונאית החל במעריב בסוף שנות ה-90. דגון מחזיק בתואר ראשון בספרות. ד"ר איתן אורקיבי, חוקר רטוריקה ושיח פוליטי בהכשרתו, החל את דרכו ב"ישראל היום" כפובליציסט ובהמשך מונה לעורך מדור הדעות, תפקיד אותו מילא עד לאחרונה, לצד כתיבת טורי דעה ופרשנות.
 
אורי דגון: "אני מתרגש להצטרף למערכת ישראל היום. זה אתגר מקצועי מרתק, ומשמח להיות חלק ממערכת עיתונאית נהדרת".
ד״ר איתן אורקיבי : "אני שמח ונרגש לחזור ל'ישראל היום' אחרי הפסקה קצרצרה, ולהצטרף לצוות שיעניק לכם מדי שבוע את מיטב הסיפורים, הפרשנויות והראיונות הפוליטיים במהדורות סופ"ש של העיתון המוביל בישראל".
העורך הראשי של ישראל היום עמר לחמנוביץ: "אני מברך על הצטרפותם של אורי דגון ואיתן אורקיבי לשורות מערכת ישראל היום. אורי הוא עורך מנוסה ואהוב ואיש דיגיטל משכמו ומעלה, ואני משוכנע שהוא יצעיד את ישראל היום לפסגות חדשות ולחיזוק משמעותי של זרוע הדיגיטל. איתן הוא אחד העורכים והכותבים הפוליטיים המרתקים בישראל, והצטרפותו למוסף האקטואלי של ישראל היום היא בשורה אדירה למהדורת סוף השבוע של העיתון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נהדר. מגיע לכולנו עיתון איכותי נקי מזבל ביביסטי יח"צני
    נאור קדמי 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ההתחלה נראית טובה. בהצלחה, חברים.
    סגור