טלוויזיה

נועד להט קורץ לערוץ הספורט: תנו לי לשדר אצלכם

נועד להט, הישראלי הראשון שניצח ב-UFC, קורץ לערוץ הספורט ופונה לערוץ במטרה לשדר אצלם את שידורי ה-MMA: "לא מאמין שיש הרבה שמבינים יותר ממני"
מערכת ice | 
נועד להט (צילום עמוד היוטיוב Bellator MMA)
נועד להט, מחלוצי הישראלים ב-UFC והישראלי הראשון שניצח קרב בתחרות היוקרתית בענף הלחימה המשולבת, "קרץ" היום (שלישי) לערוץ הספורט כשכתב בדף הטוויטר כי הוא אחד המומחים בענף ושיתף ציוץ שקורא להם לעסוק בו. 
הכל החל הערב, שאיש התקשורת, גיא קמלמכר, צייץ בטוויטר שלו קריאה לערוץ הספורט לקרוא ללהט לפרשן את ה-MMA בערוץ הספורט: "היי ערוץ הספורט, אתם משדרים בכל שבוע אירוע של ה-UFC, אני יודע כי אני מכור. אני יודע מתי רוז נאמיונס מסתפרת מכונה וכמה שאכטות שון 'סוכר' אומיילי לקח. יש בישראל אדם שאשכרה 'ניצח' קרבות ב-UFC. קוראים לו נועד להט, אולי תביאו אותו לפרשן? אני בטוח שהצופים יעופו עליו".
 
קמלמכר המשיך ותייג בשרשור שלו את אורי דגון, העורך הראשי של ערוץ הספורט. באופן די מפתיע, להט, צייץ מחדש את דבריו של קמלמכר ופנה גם הוא לערוץ הספורט באותו הציוץ.  להט כתב בדף הטוויטר: "היי ערוץ הספורט. אני לא מאמין שיש הרבה שמבינים יותר ממני". לצד הציוץ מחדש, נועד להט תייג את הערוץ עצמו. קמלמכר, כותב הציוץ הראשוני הגיב "יאללה מקווה שיזוז משהו".
להט נהג לעלות לזירה עם מדים שעליהם מגן דוד או דגל ישראל. מאזנו כלוחם MMA עומד על 13 ניצחונות ו-4 הפסדים, הוא השתתף בשתי התחרויות הגדולות ביותר של הענף ה-UFC והבלאטור. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה