מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: מי איש העסקים הנוצץ שנכנס לרשימה?

מיליארדר, יזם טכנולוגי מצליח שלא היה ברשימה הישראלית בשנה האחרונה התפוצץ במהלך השבוע האחרון ורשם עלייה מטורפת בהונו כשבדרך הוא עקף את פטריק דרהי, סטף ורטהיימר וטדי שגיא | דירוג עשירי ישראל לפי פורבס
מערכת ice |  5
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)
דירוג עשירי ישראל על פי נתוני המגזין הפיננסי הבינלאומי "פורבס": האישה הישראלית העשירה בעולם היא ד"ר מרים אדלסון, אשת העסקים המוכרת בתחום ההימורים והבעלים של "ישראל היום". בשבוע האחרון שוויה גדל בכ-200 מיליון דולר והיא מוערכת בהון של 32.1 מיליארד דולר והיא במקום ה-43 בעולם.
במקום השני, רומן אברמוביץ', הבעלים האוליגרך של קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי שממשיך את הירידה שאיפיינה אותו  והוא עם הון המוערך ב-12.8 מיליארד דולר לאחר שבשבוע האחרון איבד כ-600 מיליון דולר והתדרדר למקום ה-163 בדירוג העולמי. 
הישראלי הצבר העשיר בעולם הוא אייל עופר, יו"ר עופר גלובל הולדינגס שהונו המוערך קטן בכ-100 מיליון דולר בשבוע האחרון וכעת הוא מוערך ב-11.4 מיליארד דולר וניצב במקום ה-182. לא רחוק מאייל עופר, נמצא אחיו עידן עופר המחזיק בבעלות "לינב החזקות", חברת "אנסוניה" ההולדית ואחד הבעלים של קבוצת הכדורגל הספרדית "אתלטיקו מדריד" שנשאר יציב עם 9.9 מיליארד דולר והוא במקום ה-219 בעולם. 
 
לאחר מכן, הדרמה מתחילה עם כניסתו לרשימה של המיליארדר יורי מילנר המשקיע שעיקר הונו מגיע מחברת DST גלובל שהגדיל את הונו ב-3 מיליארד דולר ובדרך הוא עקף את טדי שגיא, סטף ורטהיימר ופטריק דרהי. מילנר מוערך ב-7.3 מיליארד דולר והוא במקום ה-358.
טייקון הטלקום הצרפתי, פטריק דרהי איבד משוויו סכום המוערך ב-700 מיליון דולר והוא עם הון המוערך ב-6.9 מיליארד דולר והוא במקום ה-379. נועל את הרשימה עם הון המוערך ב-6.2 מיליארד דולר, המיליארדר סטף ורטהיימר.
אחרי הדרמה במקום הרביעי והחמישי, סטף ורטהיימר נשאר במקום השישי יציב עם שווי מוערך ב-6.2 מיליארד דולר אך ירד למקום ה-458 בעולם, גם המיליארדר טדי שגיא נשאר יציב ונועל את הרשימה שלנו אך ירד בדירוג העולמי למקום ה-529.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העניון העליון
    אדלסוני 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נעלבתי מאד . אני לא ברשימה
    סגור
  • 2.
    מיהו העשיר האמיתי
    בנטבנדיט 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני והם שווים ולדעתי אני יותר עשיר מהם שנאמר ''מיהו העשיר השמח בחלקו'' הם עם המילירדים שלהם לא ישנים בשתי מיטות לא חובשים שתי כבעים ולא שתי זוגות נעלים לא אוכלים בשתי כפות ולא שותים בשתי כוסות ובהגיע העת להחזיר ציוד הם לא יקחו איתם אפילו לא אגורה שחוקה מכל המילירדים שלהם ולכן הכול הבל הבלים תהיה שמח בחלקך עשיר זה אדם שיש לו עניים דיניחם ידים רגלים רשי תיבות של עשיר אז בריאות ואריכות ימים
    סגור
  • 1.
    אף אחד מילדיהם לא משרת קרבי בצבא ומגן ישראל (ל"ת)
    אוכלי חינם 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • עשירי ישראל
    שרירא 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו ומה עשו עם המיליארדים. לקבר לא יקחו כלום. מדוע לא לסייע לניצולי שואה. לקשישים. ילדים במצוקה. לחיילים בודדים. ולכל עלובי החיים במדינה.
    סגור
  • משעמם/ וריק
    שלי מה ששלי ! 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות מליארדר ללכת כל יום וליחה בתחושה שחייב לשמור על הקיים. לי שקט וטב בשכר של 9000 שח
    סגור