מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אדלסון צונחת, בכמה זינק אייל עופר?

האישה הישראלית העשירה ביותר איבדה כמיליארד דולר השבוע ויצאה מ-50 הראשונים בעולם, אייל עופר מזנק וגם אחיו עידן מתחזק, האוליגרך הרוסי בעל האזרחות כחול-לבן ממשיך להתאושש ומה עשו האחים בוכמן?
כפיר אדר |  3
מרים אדלסון ואייל עופר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה)
עוד שבוע מסקרן עבר על דירוג עשירי ישראל שממשיך לשקף את חילופי הדורות שעובר עולם המיליארדרים. האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג השתחלו לאחרונה לרשימה והדיחו את המיליארדרים הוותיקים פטריק דרהי (תקשורת) וסטף ורטהיימר (מתכות), שומרים על מעמדם, אבל לא פחות מעניין מה שקורה בצמרת הגבוהה בשבוע לא פשוט למיליארדרים בעולם.
במקום הראשון, האישה הכי עשירה בישראל, ד"ר מרים אדלסון, הבעלים של רשת בתי הקזינו האמריקאית וכלי התקשורת "ישראל היום", ירדה בכמיליארד דולר מערכה במהלך השבוע האחרון וכעת היא מוערכת ב-27.7 מיליארד דולר שהורידו אותה שלושה מקומות אל ה-51 בעולם.
האחים עופר נמצאים מיד אחריה ברשימה, כאשר אייל במקום ה-122 בעולם עם הון של 15.9 מיליארד דולר לאחר עלייה נאה השבוע ואחיו עידן במקום ה-78 בסך הכל, עם הון של 11.6 מיליארד דולר בסך הכל.
רומן אברמוביץ' ממשיך להתאושש ועלה למקום ה-271 בעולם עם הון של 8.3 מיליארד דולר בסל הכל, האחים דמיטרי ואיגור בוכמן במקום ה-288 המשותף עם הון של 8.1 מיליארד דולר כל אחד. יורי מילנר אחריהם עם 7.3 מיליארד דולר ששווים את המקום ה-339 בעולם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה עיוות לכנות אותם "ישראלים". אלה תושבים זרים (ל"ת)
    ישראלי 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הבל והבלים
    צח 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם יודעים מה עיתונאים רדודים שכמוכם...נימאס כבר לישמוע מי הכי עשיר ומי יש לו 500 יאכטות...די כבר לכתבות הדפוקות והרדודות האלו...הכל סביב הכסף ? אתם יודעים ? הכל הבל היבלי הבלים.....החזירות במדינה שלנו בפכה להיות נוראית...כסף כסף ועוד פעם כסף....אין לכם נושאים אחרים ? הבן של סטף ניפטר בגיל 70 ממחלה..יחסית צעיר למות בגיל כזה היום....נו ? עזרו לו המיליארדים שלו ? אז יאללה תנו גז ושחררו
    סגור
  • 1.
    למה אין אף מזרחי הרשימה ? גזענות לא ? (ל"ת)
    בוזגלו 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור