מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: עידן ואייל עופר התפוצצו בשבוע האחרון

האחים עופר רשמו עליות מטורפות בהון שלהם במונחים ישראלים. פטריק דרהי ממשיך בהתאוששות שלו ואדלסון רשמה את הירידה הגדולה ביותר של השבוע | דירוג עשירי ישראל על פי נתוני המגזין הבינלאומי "פורבס"
מערכת ice |  1
מרים אדלסון ועידן עופר (צילום יונתן סינדל, סיון פרג')
דירוג עשירי ישראל על פי המגזין הבינלאומי "פורבס": ד"ר מרים אדלסון, הבעלים של "לאס וגאס סנדס" ו"ישראל היום" היא האישה הישראלית הכי עשירה בעולם.  בשבוע האחרון אדלסון רשמה ירידה בהונה בשיעור של כ-400 מיליון דולר וירדה למקום ה-55 בדירוג עשירי העולם כשהיא עם הון המוערך ב-28 מיליארד דולר.
רומן אברמוביץ' ,הבעלים של צ'לסי והאוליגרך הרוסי-ישראלי, במקום השני בעשירי ישראל עם הון המוערך ב-14.5 מיליארד דולר,  למרות שאברמוביץ' הגדיל את הונו בשבוע האחרון בכ-100 מיליון דולר. אברמוביץ' ירד בדירוג העולמי למקום ה-146. אייל עופר, הצבר הישראלי העשיר בעולם הגדיל את הונו בשבוע האחרון בכ-200 מיליון דולר והוא מוערך ב-11.5 מיליארד דולר. למרות העלייה של עופר בהון, בדירוג העולמי הוא ירד למקום ה-199. באופן כללי, עופר מתאושש בשבועות האחרונים וזה השבוע השני ברציפות שהוא רושם עליות.
 
טייקון הטלקום הצרפתי-ישראלי, פטריק דרהי, רשם עלייה של כ-100 מיליון דולר בשבוע האחרון ועלה בדירוג העולמי למקום ה-342 כשהוא מוערך ב-8 מיליארד דולר.  מיד אחריו וצמוד אליו, עידן עופר הכניס השבוע כ-200 מיליון דולר והוא מוערך ב-7.4 מיליארד דולר ובדירוג העולמי הוא במקום ה-372.
סטף ורטהיימר במקום השישי עם הון המוערך ב-6.2 מיליארד דולר וניצב במקום ה-478, כבר כמה חודשים שוורטהיימר שומר על יציבות כזו. וטדי שגיא שמכר בשבוע שעבר שני בנייני משרדים בלונדון ירד למקום ה-526 בדירוג העולמי של פורבס אך הונו נשאר יציב על 5.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם ההון שלי עולה בחודש 1000₪ אני אגיד תודה
    אני 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שערך הבית שלי עלה פי 4 בשש עשרה השנים האחרונות...
    סגור