בריאות

אזהרה חמורה: אלו שתי המסעדות שנסגרו והמזון בהן הושמד

ביקורת משותפת של לשכת הבריאות המחוזית תל אביב וגופי אכיפה נוספים, במספר בתי עסק במחוז, הובילה לסגירה של מסעדות ביפו והרצליה פיתוח, כאשר באחת הושמד מזון בהיקף של 1.2 טון
מערכת ice |  4
מסעדה (צילום pexels)
משרד הבריאות הודיע הערב (חמישי) על סגירת שני בתי עסק במחוז תל אביב בעקבות ליקויים תברואתיים רבים. בתאריך ה-08.06.2022 נערכה ביקורת משותפת של לשכת הבריאות המחוזית תל אביב וגופי אכיפה נוספים, במספר בתי עסק במחוז.
הראשונה היא מסעדת "בא לי בגט" ברחוב יפת 170 יפו. במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תברואיים רבים ומוצרים מבשר בקר ועוף שמקורם ותוקפם אינו ידוע. בהוראת הרופא הווטרינר המחוזי של משרד הבריאות הושמדו כ – 1.2 טון של מוצרי מזון. המקום נסגר בהסכמת בעל העסק עד לתיקון הליקויים ועמידה בדרישות משרד הבריאות.
 
השנייה היא מסעדת "לה טראס" רחוב רמת ים 50 הרצליה פיתוח. במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תברואיים רבים במוצרים מבשר בקר, עוף, דגים, ביצים וחלב פגי תוקף וחלקם אף היו ממקור שאינו ידוע. במקום נתפס בשר עם עובש שהיה מוכן להגשה  ומיועד להוצאה ללקוחות.
בהוראת הרופא הווטרינר המחוזי של משרד הבריאות הושמדו כ–90 ק"ג בשר, 60 ביצים ו-6 ליטר חלב. המקום נסגר בהסכמת בעל העסק עד לתיקון הליקויים ועמידה בדרישות משרד הבריאות. הטיפול במוצרי הבשר, העוף, והביצים, אחסונם והגשתם שלא לפי התנאים הנדרשים בחקיקה עלולים להזיק לבריאות הציבור.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה לתת היזדמנות שניה?
    אלעד 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם ניתפס בביקורת פתע זה אומר שכל הזמן זה היה כך לכן סגירה לאלתר ותמידית!! אוכל מקולקל זה לא משחק מדובר בחיי אדם! חייבים לחוקק חוק ניתפסת ניסגרת לכל החיים בדיוק כמו נהג שהרג בתאונה !
    סגור
  • 3.
    מה זה אומר נסגר בהסכמת בעל העסק?
    מיקי 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הבנתי מגישים בשר מקולקל או לא תוקף או עם עובש או ממקור לא ידוע וזה לא פלילי? זה לא ניסיון להרעלה? זה לא חתימה על חוזה( עם הלקוחות) בחוסר כנות זה לא פלילי? הם לא בכלא?
    סגור
  • 2.
    לבגור
    יוסי 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסגר בהסכמת בעל העסק עד תיקון הליקויים תגידו מה יש לכם לסגור בצו מנהלי לחצי שנה אז מקרים כאלה לא יקרו המדינה מפקירה את בריאות הציבור לשלשל מחסות המדינה
    סגור
  • 1.
    נסגרו בהסכמה עד לתיקון הליקויים. לכלא לכלא. למען יראו
    אננ 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ויראו. לכלא.
    סגור