בריאות

"ליקויים בריאותיים חמורים": זו המסעדה שנסגרת עם אזהרות חמורות

צו הפסקה מינהלי למסעדת "bar kingdom" ברחוב שד' בן גוריון 37 בחיפה בשל שורה של ליקויים בריאותיים חמורים, הצו יעמוד לחודש ויחייב את המקום לסגירה מוחלטת
מערכת ice |  1
מסעדה (צילום unsplash)
סגנית רופאת מחוז צפון, חתמה היום (חמישי) על צו הפסקה מנהלי למסעדת "bar kingdom", כאשר ד"ר רנא שיבלי, הודיעה למסעדה כי הוצא צו הפסקה מנהלי בשל ליקויים בשמירה על המזון ומצב תברואתי ירוד אשר לא עומד בתנאי משרד הבריאות.
בהודעת הצו נכתב: "במסגרת הצו, על המסעדה להיות סגורה וללא כניסת לקוחות, וכן כולל הפסקה מידית של היצור, שיווק, הוצאה והכנסת סחורה וכל פעילות אחרת במסגרת המסעדה".
 
הנימוקים לסגירה היו: "בביקורת שנערכה על ידי נציגת לשכתנו, ב-1 ביוני, נמצא כי עדיין נותרו בעסק לא מעט ליקויים המהווים סכנה חמורה לבריאות הציבור, זאת בניגוד להצהרתכם בשימוע: מצב תברואתי שממשיך להיות ירוד, חרקים ומעופפים במטבח ובשירותים, הושמדו קציצות המבורגר שהופשרו לפני יותר מ-24 שעות, ברזים רופפים".
 
לסיום נכתב: "בהתאם לסעיף 21 לחוק צו זה יעמוד בתוקפו למשך עד 30 יום, אך אני רשאית לבקש הארכתו מבית משפט השלום או מבית המשפט לעניינים מקומיים אשר רשאי להאריך את תוקף הצו ללא מגבלת זמן. הגשת בקשה לבית המשפט כאמור תאריך את תוקף הצו ב -7 ימים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נידרש פיקוח שוטף
    מלך 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל מקומות של אוכל! לא רק פעם ב…
    סגור