בריאות

בקרוב אזהרה על כל סיגריה בודדת: "המסרים עוזרים לבלימה"

קנדה עומדת להפוך למדינה הראשונה בעולם הדורשת להדפיס אזהרה על כל סיגריה: "נועד להגיע ליותר אנשים - כולל צעירים, שלעתים קרובות חולקים סיגריות ולא נתקלים בקופסאות"
מערכת ice | 
סיגריות (צילום FREEPIC)
כבר מזה מספר שנים שעל כל אריזות הסיגריות ישנן אזהרות, לפעמים עם מלל ותמונות מרתיעות ולפעמים רק עם מלל. אבל כעת, נראה כי קנדה עומדת להפוך למדינה הראשונה בעולם הדורשת להדפיס אזהרה על כל סיגריה.
השרה לבריאות הנפש וההתמכרויות של קנדה, קרולין בנט, אמרה כי "הצעד הוא נחוץ ונועד להגיע ליותר אנשים - כולל צעירים, שלעתים קרובות חולקים סיגריות ולא נתקלים בקופסאות". קרן הלב והשבץ של קנדה בירכה על הדרישות החדשות ואמרה שיש ראיות חזקות המצביעות על כך שלמסרים על מוצרי טבק הייתה השפעה על בלימת הצריכה.
 
"בקנדה יהיה כעת את משטר האזהרות הבריאותי החזק ביותר עבור סיגריות בעולם", אמר מנכ"ל הקרן, דאג רוט, והוסיף: "אלה מוצרים קטלניים, והצעדים האלה יעזרו לצמצם עוד יותר את המשיכה שלהם לנוער ולאנשים שלא מעשנים, כמו גם לתמוך במעשנים הנוכחיים במאמצים להיגמל".
 
רוב קנינגהם, מנתח מדיניות בכיר באגודה הקנדית לסרטן, ציין כי "קנדה יצרה גם תקדים בכך שדרשה את אזהרות הצילום, כאשר מדינות אחרות עוקבות אחריהן". עוד הוא אמר כי הוא "מקווה שהאזהרות המודפסות על הסיגריות עצמן ימרחו גם בעולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה