בריאות

הטרופיות יורדות מהמדפים בשיא הקיץ: מזוהמות בתמיסת ניקוי

אלפי שקיות טרופית של Capri Sun מוחזרות ליצרנית בגלל זיהום אפשרי של תמיסת ניקוי. קראפט היינץ הודיעה כי מדובר בכ-5,760 מקרים, ואמרה שהטעם היחיד שהושפע היה משקאות מיץ בטעם דובדבן בר
מערכת ice |  2
סופרמרקט (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
ענקית המזון קראפט היינץ הודיעה על ריקול לאלפי יחידות של טרופיות Capri Sun, כאשר הודיעה ביום שישי האחרון כי שקיות המשקה הידידותיות לילדים שעלולות להיות מזוהמות בתמיסת ניקוי.
החברה מסרה בהצהרה כי תמיסת הניקוי המדוללת, המשמשת בציוד לעיבוד מזון, הוכנסה בטעות לפס ייצור באחד ממפעליה. קראפט היינץ הודיעה על כ-5,760 מקרים של תלונות המשקה, ואמרה שהטעם היחיד שהושפע היה משקאות מיץ בטעם דובדבן בר.
 
המארזים מורכבים מארבעה קרטונים, שבדרך כלל יש בהם 10 שקיות כל אחד, כלומר יותר מ-230,000 שקיות משקה בודדות עלולות להיות מושפעות בריקול המדובר של קראפט היינץ.
קראפט היינץ גילתה את הבעיה כאשר לקוחות החלו להתלונן על הטעם של ה-Wild Cherry Capri Suns המושפעים. "לקוחות מוזמנים להחזיר את המשקאות אם הם חושבים שהם נגועים בתמיסת הניקוי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חשבתי שטרופית עשויה מחומר ניקוי
    יובל הממוקד 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמו גם מיץ פז (ריצפז) ושאר הדמויי מיצים האלו. זה רעל. שתו מים. יותר זול, יותר בריא, ולדעתי גם ככה המיצים האלו זה גועל נפש של טעם.
    סגור
  • 1.
    מזכיר לי את הסרטון של עובד שבדי בחברת קוקה קולה שמרסס פ
    אאא 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מזכיר לי את הסרטון של עובד שבדי בחברת קוקה קולה שמרסס פחיות בחומר להדברת תיקנים
    סגור