בריאות

קרן פלס מצטרפת למאבק: ההופעה באמפי שוני נצבעה ורוד

אמש מעריציה של קרן פלס, אשר הגיעו להופעתה באמפי שוני, נדהמו לגלות שכלל הכיסאות של הקהל הם בעצם קולקציה מיוחדת של חברת כתר פלסטיק, שצבעה את הכיסאות המפורסמים שלה בצבע ורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד
מערכת ice | 
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
כידוע, חודש אוקטובר הוא חודש העוסק בהעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ובהתאם לכך חברות רבות נרתמות למאבק החשוב. מבין הראשונים שעשו זאת היה דווקא ראש הממשלה, יאיר לפיד, שחבר לחברת הפלסטיק 'כתר' ועמותת "אחת מתשע" והצטלם עם הכיסא הוורוד המיוחד שכתר ייצרה לכבוד החודש החשוב הזה.
כעת, הזמרת קרן פלס וקבוצת זאפה הצטרפו למטרה זו וחברו גם הם לחברת כתר ולעמותה. אמש (רביעי) בהופעתה של פלס באמפי שוני כלל הכיסאות במקום הוחלפו בכיסאות ורודים שכתר ייצרה במיוחד לכבוד המאורע ועל מנת לעודד נשים ללכת ולהיבדק. הכיסאות המיוחדים יוצרו תחת הקונספט "שבי רגע - הרגע הזה עשוי להציל את חייך".
על פי הנתונים העדכניים, מדי שנה מאובחנות בארץ כ-5.5 אלף נשים בסרטן השד. יחד עם זאת, אם הגילוי הוא מוקדם, סיכויי ההלחמה עומדים על למעלה מ-90% וזאת על פי נתוני העמותה "אחת מתשע". 
אסף מור, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה, בירך על היוזמה: "אנו שמחים לקחת חלק ולתמוך בעמותת אחת מתשע. מרגש אותנו להיות שותפים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, די באישה אחת שבעקבות המופע תלך להיבדק או תעביר את המסר הלאה. אנו מקווים שבעקבות נוכחות הכיסאות הוורודים נגדיל המודעות של נשים רבות". 
 
אל רה"מ, קרן פלס וקבוצת זאפה מצטרפות עוד חברות מובילות בשוק הישראלי להעלאת המודעות בשיתוף עם העמותה, דוגמת רשת קניוני עופר, חברת הקורקינטים Lime, וחברת ביגוד הספורט סטרונגפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה