בריאות

עלות הקמת בית החולים החדש בישראל נחשפת: כמה תשקיע דניה?

דניה, מקבוצת לפידות קפיטל, תקים עבור אסותא בית חולים חדש בראשון לציון בתמורה לסך של כ- 275 מיליון שקל, הפרויקט כולל ביצוע עבודות קבלן ראשי למבנה בו שלוש קומות תת קרקעיות, קומת קרקע, חמש קומות עליונות וקומת גג, בשטח כולל של כ-32,000 מ"ר
מערכת ice |  1
אסותא רמת חייל (צילום יחצ)
דניה, חברת הבניה והתשתיות של ישראל, מקבוצת לפידות קפיטל, תקים עבור אסותא ראשון בע"מ, את בית החולים החדש של הרשת בראשון לציון, בתמורה לסך של כ-275 מיליון שקל בסך הכל. הפרויקט כולל ביצוע עבודות קבלן ראשי למבנה בו שלוש קומות תת קרקעיות, קומת קרקע, חמש קומות עליונות וקומת גג, בשטח כולל של כ-32,000 מ"ר.
בית החולים יכלול חדרי ניתוח חדשניים ומתקדמים, עם ציוד רפואי שעומד בחוד החנית של הטכנולוגיה הרפואית בעולם, מכון דימות מתקדם, מחלקת אשפוז, מרפאות רופאים מומחים, מרכז לבריאות האישה, מכוני דיאליזה, גסטרו ופוטותרפיה מתקדמים, מרכז פיזיותרפיה חדשני,  ומכון IVF עם הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות בעולם, ולצידם שירותים נלווים לטובת המטופלים, המלווים והמבקרים, ובהם בית כנסת, קפיטריה ושטחי מסחר.
 
העבודות של דניה כוללות בין היתר את ביצוע עבודות השלד, האיטום, הגמר, המערכות  האלקטרומכניות, מעטפת המבנה והמעליות בפרויקט. תקופת ההקמה של הפרויקט צפויה להמשך כשנתיים וחצי. את עבודות החפירה והדיפון בפרויקט זה מבצעת חברת גאודניה, חברת הבת בקבוצת דניה, המתמחה בעבודות גיאוטכניקה ותת קרקע.
פרויקט זה מצטרף לפרויקט בית חולים אסותא אשדוד, שבוצע בהצלחה על ידי דניה סיבוס עבור קבוצת אסותא וכן לפרויקט אסותא באר שבע שמבוצע על ידי דניה בימים אלה. את אסותא ייצגו הן בפרויקט אסותא ראשון והן בפרויקט אסותא באר-שבע, עוה"ד יעל נאמן בר-שי ואביב פריאנטי מהרצוג, פוקס, נאמן ושות'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משולש השחיתות
    אזרח 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטן קינסטליך ודניה..... סיימו כבר לחקור על השוחד ברמת אליהו ?
    סגור