בריאות

נשים מעל גיל 30? בדיקה אחת בשנה יכולה להציל את חייכן

סרטן השד היא מחלת הסרטן הנפוצה בישראל. קמפיין חדש של עמותת "אחת מתשע" קורא להיבדקות מוקדמת לאורך כל השנה, ולא רק בחודש המודעות שחל באוקטובר. לאור הסיכויים הגבוהים להחלמה בגילויה בשלבים ראשוניים, מדובר במשימה חשובה ורבת ערך: "להקפיד ללכת בזמן"
מערכת ice | 
רופא (צילום shutterstock)
קמפיין חדש של עמותת אחת מתשע מבקש להתמודד לראשונה עם החשיבות שיש בקביעת תור לבדיקת שד לכל אורך השנה ולא רק בחודש אוקטובר. מאחורי הטיזרים שהופצו בימים האחרונים בשילוט חוצות ובאינטרנט עם המסר Save the Date על רקע הזמנה לחתונה עומדת מטרה חשובה.
זאת לאור הנתונים המצביעים על כך שלנשים שמאובחנות עם סרטן שד בשלב מוקדם יש סיכוי של 92% להחלים מהמחלה. "בשנים האחרונות אנו עדות לכך שיעילות הקמפיינים שאנו מעלות מביא לכך שנוצר עומס על מערכת התורים, וזה נכון לכל קופות החולים", אומרת טלי רוזין, מנכ"לית אחת מתשע. 
 
סרטן השד היא מחלת הסרטן הנפוצה בישראל. בזכות הקמפיינים המוצלחים להעלאת מודעות, יותר מ-90% מהנשים מאובחנות בשלבים המוקדמים המאפשרים ריפוי והצלת חיים. "השנה אנו ממקדות את המסר בכך שקיימת חשיבות גבוהה לשריון תור, אך אין דחיפות שהתור עצמו יקרה בחודש אוקטובר אלא יתקיים לאורך כל השנה. המטרה היא לשלב את בדיקת השד כחלק מבדיקות השגרה של כל אישה ולהקפיד ללכת אליה בזמן".

הקמפיין החדש של העמותה (צילום: אחת מתשע) 
"אנו קוראות לנשים בנות 30 ומעלה לשריין תור לכירורג שד. כמו כן, חשוב מאוד שנשים בגילאי 45 ומעלה ידעו כי בעקבות פנייה של עמותת אחת מתשע, מנכ"ל משרד הבריאות פרסם מכתב בו הוא מנחה את קופות החולים לאפשר לנשים בנות 45 ואילך המעוניינות בכך לעבור בדיקת ממוגרפיה ללא תשלום", הוסיפה רוזין. 
עמותת אחת מתשע היא העמותה היחידה בארץ העוסקת בסרטן שד בלבד. העמותה מלווה ותומכת  בנשים המתמודדות עם סרטן שד וקרוביהן, ומקדמת את העלאת המודעות לחשיבות האבחון המוקדם של סרטן שד בקרב נשים בכל הארץ. את הקמפיין הגו בהתנדבות יחד עם עמותת אחת מתשע משרד הפרסום ראובני פרידן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה