בריאות

קופת חולים גם בלילה? מאוחדת במהלך שיחסוך לכם אלפי שקלים

מאוחדת משיקה רשת מלר"דים: המוקדים יעניקו שירותי רפואה דחופה למבוטחי הקופה בשעות בהן המרפאות סגורות, תמנע הגעה מיותרת לחדרי המיון ותחסוך בזמן וכסף 
מערכת ice |  3
כרטיס הקופה הדיגיטלי (צילום דוברות מאוחדת, פלאש 90/ קובי גדעון)
קופת חולים מאוחדת משיקה רשת מלר"דים שיעניקו מגוון רחב של שירותי רפואה דחופים למבוטחיה בשעות הערב כשהמרפאות סגורות (19:30-23:00), בימי שישי ושבת וכן בערבי חג. המלר"דים החדשים שפועלים בתל אביב, אשדוד וחדרה, ובקרוב גם ברחובות, מצטרפים למלר"ד בירושלים שנפתח בשנה האחרונה, שהספיק עד כה לטפל בעשרות אלפי אנשים, ומהווה את אחד המרכזים הרפואיים הגדולים ביותר בירושלים.
רשת המלר"דים החדשה, מספקת תחליף לפנייה למיון ובכך מסייעת להפחתת העומסים הכבדים על חדרי המיון, לצד קבלת מענה רפואי מקצועי ומהיר על ידי מיטב הרופאים המומחים. שאלה שמטרידה רבים היא האם לגשת למיון כשהילד מעלה חום גבוה בערב והמרפאה סגורה, או במידה ונפצענו במהלך סוף השבוע.

הנטייה הראשונית לגשת למיון יכולה לעלות לא מעט כסף - מי שמגיע למיון ללא טופס 17, כלומר הפנייה מקופת חולים, ולא עומד בקריטריונים שהציב משרד הבריאות לפטור מתשלום, עלול להיות מחויב בתשלום מלא למיון בסך 1,131 שקל (נכון ל-01.01.23). לעומת זאת, פנייה למלר"ד כרוכה באגרת ביקור בסך 96 שקל בלבד.  
"המלר"דים תוכננו כך שזמן השהייה הממוצע של כל מטופל לא יעלה על שעה, מרגע הכניסה בשערי המלר"ד ועד היציאה ממנו", מסביר עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת, "תכנון מסע המטופל והמקצועיות של הרופאים מאפשרים לנו לתת מענה רפואי מדויק ולקבל את ההחלטות הרפואיות הנכונות ביותר, בזמן קצר מאוד. בכך אנחנו מגדילים את היצע וזמינות השירותים הרפואיים עבור המבוטחים שלנו גם במקרים דחופים, ולא רק ברפואת השגרה במרפאות". 
המלר"ד נותן מענה למגוון רחב של טיפולים רפואיים דחופים, בהם: פגיעות טראומה, שברים, כוויות וחתכים, מחלות שהוחמרו וכאבים חריגים. כמו כן, ניתן לבצע במקום גם צילומי רנטגן ובדיקות מעבדה, על מנת להשלים את תהליך האבחון. בעת שחרור המבוטח מהמלר"ד הוא יוצא כאשר המשך הטיפול ברור לו ומתואם והרצף הטיפולי נשמר. כלומר, הוא משוחרר עם קביעת תור לרופא מומחה או להמשך טיפול או מעקב במרפאה או במסגרת רפואית אחרת בהתאם לצורך הרפואי.
רק בחודשים האחרונים הספיק המלר"ד בירושלים לטפל בלא מעט אירועים חריגים ואף להציל חיים, וגם להביא חיים חדשים לעולם. , בין המקרים הרבים שטופלו ניתן למצוא אישה שהגיעה בעקבות כאבי בטן, גילתה שהיא בלידה פעילה וילדה תוך זמן קצר, ילדה שאטב נכנס עמוק לאפה והוצא ללא נזק על ידי רופא מומחה, וגבר שהגיע עם כאב גב שהתגלה כאירוע לבבי, בוצעה בו החייאה וחייו ניצלו. 
"התכנון וההקמה של רשת המלר"דים נעשו מתוך מחשבה לייעל באופן מירבי את תהליך קבלת שירותי הרפואה הדחופה ולקצר משמעותית את זמני ההמתנה", מסכם עוזי ביתן, "ובכך לחסוך למבוטחי מאוחדת את הצורך להגיע לחדרי המיון העמוסים בבתי החולים ולעיתים גם לשלם רבות עבור הביקור".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרסומת מבישה למאוחדת
    אמיר 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק 96 שח איזה שוד.במקום הנחה לחברי הקופה הם גובים כבר כמו ביקור רופא וטרם איכילוב.מעניין איפה המרלד בתל אביב. בשיא מצוקת החנייה
    סגור
  • 2.
    למה לא פתחו מלר"ד בשרון? בהרצליה
    אני ממאוחדת 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרצליה נמצאת בין רעננה לרמת השרון, וגם קרוב לכפ"ס...אדון ביתן תחשוב על זה.
    סגור
  • 1.
    למה לא פתחו מלר"ד בשרון? בהרצליה
    אני ממאוחדת 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרצליה נמצאת בין רעננה לרמת השרון, וגם קרוב לכפ"ס...אדון ביתן תחשוב על זה.
    סגור