חדשות

לא הזמן לפרסם: לפ"מ דחתה עליית קמפיינים בשל המצב הביטחוני

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) הקפיאה השבוע מספר קמפיינים ממשלתיים בשל המצב הביטחוני, כאשר המנכ"ל גדי מרגלית דחה את עלייתם לאוויר. הקמפיינים ללמשרד הביטחון ולמשרד התחבורה למשל, יועדו לעלות בטלוויזיה, בפרינט ובמדיה הדיגיטלית ובעיתונות. 

אלכסנדר כץ | 
גדי מרגלית, מנכ"ל לפ"מ (מתוך דף הפייסבוק של גדי מרגלית) (צילום מתוך דף הפייסבוק של גדי מרגלית)
תגיות לפ"מ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה