חדשות

בכיר לשעבר בסנאפצ'ט ימונה למנהל הפעילות המסחרית של טיקטוק בישראל

אסף שגיא ימונה למנהל הפעילות המסחרית של טיקטוק בישראל, לאחר שמילא תפקיד דומה בסנאפצ'ט. שגיא: "אני נרגש להוביל את הצוות בישראל בעודנו מרחיבים את הטאלנט המקומי שלנו"
שרון טל | 
אסף שגיא מנהל הפעילות של טיקטוק בישראל (צילום Ex.co)
אסף שגיא מונה למנהל הפעילות של טיקטוק בישראל, כך הודיעה היום החברה הבינלאומית, שבבעלות בייטדאנס הסינית. שגיא יוביל את צוות הפתרונות העסקיים הגלובליים בישראל כדי לתמוך בחברות ישראליות להגדיל את נוכחותן בטיקטוק עבור פעילות עסקית מקומית. 
אסף שגיא אמר בעקבות המינוי: "ישראל מובילה ביצירתיות ובצמיחה של טיקטוק בשוק, וממחישה את הרעב הגדול שיש למשתמשים ליצור בפלטפורמה שונה, המציעה מרחב חיובי וכיפי ליצירתיות. אני נרגש להוביל את הצוות בישראל בעודנו מרחיבים את הטאלנט המקומי שלנו". 
שגיא בעל ניסיון של 15 שנה בתפקידי טכנולוגיה שונים, בעבר כיהן כמנהל הפעילות של סנאפצ'אט בישראל ומילא תפקידים ניהוליים בפלייבאז ומקינזי. 
טיקטוק השיקה פעילות רשמית בישראל בחודש מרץ האחרון, כאשר שכרה משרדים במתחם WeWork ברחוב יגאל אלון בתל אביב. לאחרונה מונה מרקו מיקיאלי, לשעבר ראש תחום הפרסום בפייסבוק ישראל, למנהל הפעילות המסחרית של טיקטוק בישראל. 
טיקטוק, בבעלות בייטדנס הסינית, נמצאת לאחרונה תחת מתקפה ממדינות רבות בעולם ביניהן ארה"ב, אוסטרליה והודו, שמאיימות להסיר את אפשרות השימוש בה מחשש שנתוני המשתמשים יועברו לגורמים זרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה