חדשות

ניצחו את הקורונה? ניו יורק חוזרת לשגרה

מושל מדינת ניו יורק הודיע כי אם מגמת הירידה בתחלואה תימשך, הישיבה במסעדות תוכל להיפתח כבר ביום האהבה. עוד אמר כי החתונות יחזרו ב-15 למרץ, עם תפוסה של עד 150 איש, בתנאי שכל אורח יעבור בדיקת קורונה לפני ההגעה
ארנולד נטייב |  1
הניו יורק טיימס (צילום iStock)
מושל מדינת ניו יורק אנדרו קואומו הודיע היום (שבת), כי אם מגמת הירידה בתחלואה תימשך, הישיבה בתוך המסעדות תוכל להיפתח כבר ביום האהבה ב-14 בפברואר. עד היום ניתן לשבת רק באוויר הפתוח. הישיבה במסעדות לא תחזור לפעילות מלאה, אך יהיה ניתן למלא כ-25% מהתפוסה. 
עוד אמר כי החתונות יחזרו ב-15 למרץ, עם תפוסה של עד 150 איש, בתנאי שכל אורח יעבור בדיקת קורונה לפני ההגעה. המדינה עובדת על פיתוח אפליקציה שתפרט את שמות האורחים לאחר שנבדקו ותדאג לביצוע בדיקות מהירות. 
לאחר תקופה קשה שניו יורק חוותה במגפת הקורונה, כרגע מספר המאומתים במדינה עומד על כ-12 אלף איש מדי יום, והמגמה נמצאת בירידה. בארצות הברית התחסנו למעלה מ-23 מיליון איש בחיסון הראשון, וכ-5 מיליון בחיסון השני.
המושך הוסיף כי הוא מאמין שבדיקות מהירות יהיו המפתח לפתיחה מחודשת של מקומות בילוי נוספים, כולל אצטדיוני בייסבול ותיאטראות ברודוויי, עוד לפני שהחיסון יגיע לתפוצה רחבה בקרב הציבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישהו צריך לספר לו שטראמפ כבר לא נשיא,
    דן ביי 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשניו יורק שוב תזנק, זה יהיה על ביי ביידן
    סגור