חדשות

אתר הדרכון הירוק קרס. בקרוב גם חיסונים למחלימים

משרד הבריאות עתיד לפרסם המלצה לפיה גם מחלימים יוכלו להתחסן במנה אחת כשלושה חודשים לאחר שהחלימו. בתוך כך, פחות מיממה לפני פתיחת המשק, נרשמים שיבושים באתר הדרכון הירוק
מערכת ice |  2
חיסון קורונה (צילום Magma Images)
פחות מיממה לפני הפתיחה הרחבה של המשק לפי התו הירוק, אתר משרד הבריאות קרס היום (שבת) בשעות הצהריים, זאת ככל הנראה כתוצאה מעומס גולשים שנוצר בעקבות הביקוש לדרכון הירוק. בשלב זה קיימים דיווחים על תקלה שגורמת לאתר לתפקד באופן לקוי, מה שמעקב אזרחים רבים להנפיק את אישור תעודת המתחסן או מחלים עבור כניסה למקומות הפועלים לפי התו הירוק- החל ממחר.
במשרד הבריאות אמרו כי הם מודעים לבעיות הנובעות עומסים חריגים על השירות. עוד הוסיפו במשרד כי מרבית הבקשות מסתיימות בהצלחה ועשרות אלפי אנשים כבר קיבלו תו ירוק, בנוסף לתעודות המתחסן והמחלים אשר ברשותם.
בנוסף, החליטו במשרד הבריאות כי מעתה גם מחלימים מקורונה יהיו זכאים לחיסון. לפי דיווח של חדשות 12 מהערב, משרד הבריאות יודיע בקרוב שגם מחלימים מקורונה צריכים להתחסן במנת חיסון אחת.
על פי המלצת המשרד כל מחלים שחלפו 3 חודשים לפחות מאז החלמתו – כדאי ורצוי שיתחסן במנה אחת. בישראל חיים כיום 400 אלף אנשים העונים להגדרה זו. הסיבות שהובילו להחלטה הן זמינות החיסונים, המלצה ברורה של ארגון הבריאות העולמי וגם הנתונים ממחקרים רפואיים שמראים שחיסון מחלימים לא מהווה עבורם סכנה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בכל העולם מחסנים מחלימים ב2 מנות ורק בישראל לא מחסנים (ל"ת)
    מחלימים הם לא סוג ב 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהתחלה כותבים זכאים ואחרי זה צריכים...
    רן 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחילים בשיטת מצליח ואם לא מצליח אז בכפייה
    סגור